Skip to content

Rocks and Stairs!

16. februar 2012

Today I am wearing this:

Cardigan: Culture, Skjorte: Terra Nova, Smykker: Alle er gaver <3 , Skjørt: Raf Raf, Sko: MafMof

Haha. Skjørt fra Raf Raf og sko fra Mafmof!!  Jeg vet ikke helt hvor de får disse navnene sine fra, men det høres ut som figurer fra barne-tv :P

5 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    16. februar 2012 1:00 pm

    Såå rocka kuul jente, er vel sjeldent å se!!! Kjempetøft!! Lekker cardigan,- og resten også! Har prøvd å sende deg en mail idag, men vet ikke om du har fått den, eller om du er inne på mailen din i det hele tatt? Ser ut som dere har bedre vær der idag?! Skal (igjen) til fysioen min nå! Hadde en flott treningsdag igår,- det var deilig! Sank sammen i godstolen igår kveld og kosa vårs med en (ganske) ny serie som har begynt, den heter Lilyhammer! Skikkelig kuul serie! Håper dagen din idag blir lærerik og hyggelig! Vi tenker, ja-, hver dag på deg og håper du har det veldig fint! Skal hilse fra onkel Allan og sender over masse gode varme klemmer til deg fra tante Sylvi :):):)

    • 17. februar 2012 4:13 am

      Tusen takk, tante :D

      Godt vi fikk ordna opp i det der med mailkontakten, jeg gleder meg til neste mail fra deg!

      Så flink du er til å komme deg på trening da. Er deilig å kunne sette seg ned i godstolen med god samvittighet på kvelden! Har hørt at Lilyhammer skal være veldig bra! Skal ta å kikke på det en dag jeg :))

      Mange varme gode klemmer! <3 <3(Ikke at det er så varmt her da.. vært mange dager med kaldt og overskya :/)

  2. Sylvi Næss permalink
    16. februar 2012 1:02 pm

    ha,ha, må si de har artige designnavn på klærne sine ,ja! Helt enig, høres ut som tegneserienavn fra barneting!! Klem igjen>3

  3. Inger permalink
    16. februar 2012 10:40 pm

    Skikkelig bra sammensatt antrekk Janne, kledde deg til 1000!
    Og det håret du har er jo så nydelig. I Japan burde du vel og få positive kommentarer på det vil jeg tro…..

    Skjønner fortsatt ikke hvordan i f.. Du klarer gå i de skoene….)))
    De rocka likevel antrekket ditt til de grader i pluss, Nice. Like!

    • 17. februar 2012 4:16 am

      Takk for det, Inger! :)

      Jeg får en del kommentarer på håret ja.. Det morsomste er vel kanskje hvordan folk stirrer når jeg er på t-banen og sånn.. Tenkte jeg kanskje bare var innbilsk, men venninnen min opplever også det samme! Det er ikke mange utlendinger å se.. :P

      Hehe, de skoen er virkelig gode å gå i altså. Jeg har gått med dem hver dag, uten å ha vondt i bena!
      Derfor jeg er blitt så glad i dem! Fordi de kan brukes til alle antrekk, og de er gode å gå i! :)))

Legg igjen en kommentar

