Skip to content

Go Dolphins!

18. februar 2012

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se min første basketballkamp mens jeg var i Japan, men det har jeg altså gjort i dag! Sammen med studentklubben jeg er med i, har jeg vært å sett Nagoya Dolphins spille hjemmekamp! Basket er visstnok ikke en stor sport i Japan, men det var mye folk likevel. De som var der var i alle fall veldig engasjerte, og stemningen var på topp! :D

Go Dolphins! :D

Visstnok lagets store stjerne!

Vi var en helg gjeng som heiet så godt vi kunne, men til ingen nytte.. Laget «vårt»  tapte likevel..

Det spilte såklart ingen rolle for oss, vi hadde det kjempegøy uansett :)

Ha en fortsatt flott helg alle sammen! :D

10 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    18. februar 2012 2:50 pm

    Så gøy:))
    Ser ut som dere hadde det korslig og var i stemning:))
    Synd di tapte da,men det er jo moro å være med på:))
    <3Klem

    • 19. februar 2012 11:58 am

      Ja, det var uansett veldig gøy, så det var ikke så farlig hvem som vant! :)

      Klem <3

  2. Sylvi Næss permalink
    18. februar 2012 4:41 pm

    Hei jannemor!!:) Så gøy da! Ser ut til å være skikkelig moro! Ser også ut til å være underholdning i pausen (går jeg utifra) også! Med skikkelig utkledde heiagjenger! Er det bare deg som er «vestlig» i studentklubben din? Det må i så fall være ganske gøy! Det ser ut som dere har det gøy ihvertfall!! Jeg har nettopp kommet fra Mette (som jeg skulle hilse fra), vi har kost oss med god venninneprat, kaffe og littegrann godis (veldig lite altså)! En kjempekoselig lørdag!! Nå har jeg akkurat kommet hjem og det har onkel også! Så da er det vel snart litt mat vi skal ha, før lørdagskvelden trår til! Vi har ikke noen spesielle planer,- og det er helt ok. Ønsler deg en fortsatt flott helg!! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):)

    • 19. februar 2012 12:00 pm

      Hihi, ja. Det var masse liv :) Neida, det er en klubb for samarbeid mellom japanske og internasjonale studenter, så vi er flere!

      Godt å høre du har hatt en fin lørdag! Håper søndagen også blir fin. Hils masse til onkel, og alle andre kjente :)

      Store klemmer :)

  3. Tonje permalink
    18. februar 2012 7:06 pm

    Åh, så artig da :)

    • 22. februar 2012 6:15 am

      Ikke sant! Det var masse heiein og god stemning, så det var kjempegøy :D

  4. 18. februar 2012 10:16 pm

    Heisann Janne.
    Kjempekoselig å følge bloggen din og alt du opplever. Masse flotte bilder – det er nesten som vi er der sammen med deg. Vi følger spent fortsettelsen. Blir spennende når du skal varte opp med japanske retter :-) Bjørn hilser. Klem fra Hilde

    • 19. februar 2012 12:01 pm

      Hei Hilde!
      Tusen takk for det! :)

      Jeg forsøker å få med meg så mye som mulig av matlagningen, slik at jeg kan lage favorittene hjemme! Vi får ha en japansk aften til sommeren!
      Hils tilbake til Bjørn!

      Klem :)

  5. Inger permalink
    19. februar 2012 12:29 am

    Basket kamp i Japan med lokale studievenner, er du heldig…..jaaaa!
    Du er der, vi andre står her på «yttersiden» og synes det er gøy å følge deg, gjett hvorfor…he he, vi ville så gjerne vært der vi også.

    Åh gosh så jeg håper du får med deg alle lukter, følelser og inntrykk du lever der hver dag, er jo spess. Hvem har liksom 6 mnd i Japan til rådighet.

    Forstår selvsagt at studiet ditt er det som skal komme først, så synes du er flink å følge opp bloggen din. Det må jo være tidkrevende bare det, så skipper du en dag eller to,….gjør ingenting, vi venter vi….)))

    Riktig god søndag til deg Janne, og gå ut og vær bare deg selv du…en dag eller to,eller tre om du vil….

    • 19. februar 2012 12:04 pm

      Hihi, ja.. Får med meg litt av hvert jeg! Skulle gjerne tatt dere med alle sammen, slik at dere kunne oppleve det sammen med meg!

      Jaa, studiet kommer jo først, men samtidig har jeg bestemt meg for å ikke stresse for mye med det, og kose meg så mye som mulig. Noe annet ville jeg angre på senere :))

      Ha en flott søndag du også, Inger! Takk for veldig hyggelig kommentar! :)

Legg igjen en kommentar

