Skip to content

Søndag!

19. februar 2012

I dag har det vært sol og varmt her i Nagoya,  og da er det jo perfekt med en sykkeltur for å se seg rundt! :)  Jeg endte opp på en lang sykkeltur på over fire timer! Deilig å bare kunne sykle rundt akkurat dit man vil, og ha god tid til å se på alt som man sykler forbi :)

Dressjakke: Ichi, Topp: Earth, Shorts: Lindex, Sko: MafMof

Så glad blir man av søndag og sol! :D

Håper været er fint i Norge også, og at dere får en flott søndag!

10 kommentarer leave one →
  1. 19. februar 2012 12:59 pm

    Haha, hoppebilde! :D <3 Ser ut som en fin dag! 4 timer på sykkel er søren ikke verst heller!! :) Kjempefint antrekk også, som vanlig :)

    • 20. februar 2012 11:17 am

      Haha! Bare for å vise at jeg ikke er trist. Neida ;)
      Det var en flott tur altså! Skal ta flere sånne turer fremover, for nå ser det ut til at det endelig blir varmere!

      Og takk skal du ha :)

  2. 19. februar 2012 5:17 pm

    Oh, høres herlig ut – fire timer faktisk, bra lang sykkeltur. Fine bilder av deg, kjempesøt topp og elsk på skoa. Håper dagen din har vært fin – her går det ikkje så bra, stusselige dager og formen er bare jævlig for å sei det mildt =/

    • 20. februar 2012 11:18 am

      Ja, jeg sykla ikke så fort da, bare kosa meg med å se på alt som er å se på. Byen er jo så stor, så går jo ikke akkurat lei :P

      Tusen takk, Regine! Jeg er blitt så glad i skoene. Har brukt dem hver dag. De kan brukes til alt, og jeg får ikke vondt i bena!

      Uff, føler sånn med deg.. Veldig fælt å høre at du har hatt så mye smerter i ettertid. Håper det snart snur, og at det blir bedre enn det var før :)
      Sender deg mange gode tanker! <3

  3. Sylvi Næss permalink
    19. februar 2012 7:04 pm

    Oh,- både høres og ser deilig ut,- ! Så kuult det var med den shortsen til den blusen,-Flotte bilder og helt deg igjen!!! Etter en sååå lang sykkeltur,- så kan du jo virkelig meske deg i japanske fristelser,-tipper jeg!! Vi har faktisk gått en lang tur idag vi også. Onkel Allan, Vigdis og Kåre og jeg har vært ute og gått i strålende vær. Vi gikk ned til Vadskjæret, oppom byen. Innom leiligheten til Allan,- som begynner å bli ferdig for salg. Etterpå gikk vi bortom «gamle hansemann» hvor det nå har blitt en veldig ok kinarestaurant! Dit ble vi enige om å gå å spise i nærmeste fremtid!! Veldig delikat, og mye forskjellig på menyen!! Du sover nok godt i din seng akkurat nå, så jeg ønsker deg sov godt videre og drøm søtt! Gleder meg til neste blogg!! Det er så fint å kunne følge deg så tett på. Det er akkurat som om du ikke er såå langt borte,- som du i virkeligheten er!! Men du er jo også i tankene mine nesten hele tiden! Ønsker deg fortsatt spennende dager og mange opplevelser!!! Store og varme klemmer fra tante Sylvi;);););):):)

    • 20. februar 2012 11:21 am

      Takk for det! Er blitt veldig flink til å bare kjøpe klær som jeg elsker, slik at jeg får brukt det :)

      Hehe, det blir en og annen japansk søtsak skal jeg si deg. Men det er jo greit, ettersom jeg er en del i aktivitetet. Viktig å kose seg litt også :)

      Godt å høre dere har hatt deilig vær hjemme også! Høres deilig ut med en gåtur!
      Flott å høre leiligheten snart er klar for salg! Stå på, onkel! :)

      Når du oppdaterer meg så mye som du gjør, så føles det som dere ikke er så langt unna dere heller, og det er veldig fint. Setter pris på det <3
      Ha en flott mandag begge to! Store klemmer :)

  4. Inger permalink
    19. februar 2012 11:17 pm

    Coolt antrekk, og ser hva du mener….de sko passer til det meste. Har selv den Ichi jakken, samme som med skoene dine…..går til alt!

    Fire timer på sykkel er bra mosjon , godt du ikke henger for mye hjemme når du har så mye som skal oppleves. Høres sikkert ut som en repeteringsmaskin, men hvem, og hvor ofte har en seks mnd i Japan som student………

    Hvordan går det med tegnforståelsen forresten, kan jo umulig være lett…..

    Ha en strålende start på uken Janne.

    • 20. februar 2012 11:23 am

      Takk! Ja, ikke sant.. De skoene funker til alt! Og det samme med jakka! Det er fint å ha noe sånne plagg :)

      Hihi, nei.. Jeg prøver å få mest mulig ut av oppholdet mitt, når jeg først har denne muligheten! Kan ikke ta det for gitt, det vil jeg angre på senere! :)

      Hehe, det går sakte men sikkert fremover, men det er neimen ikke lett. Det er mye som går over hodet på meg.. men jeg studerer litt hver dag, så håper jeg sitter igjen med en ganske god forståelse av språket!

      Ha en flott uke du også, Inger! :)

  5. astudentway permalink
    20. februar 2012 1:23 pm

    Utrolig stilig sykkel. :D Elsker antrekket også! Ha en finfin start på uken!

    • 22. februar 2012 6:14 am

      Hihi, ikke sant! Jeg er blitt veldig glad i den sykkelen! :)

      Tusen takk! Ha en flott uke du også! :D

Legg igjen en kommentar

