Skip to content

Only in Japan?! del II

21. februar 2012

Jeg vet ikke om alle disse tingene er unike for Japan, men at de er annerledes fra Norge, det er iallefall sikkert :D

Naked Man Festival: Det finnes sikkert lignende festivaler rundt om i verden, men dette var så morsom opplevelse at den fortjente en plass her!

Poser til å putte paraplyen i, slik at det ikke blir vått når du tar den med inn.

Spillehall i alle kjøpesentre!

Melonbrød m/melonfyll! Dette er veldig populært her, og i grunn veldig godt (selv om det er litt sært);)

Egne slippers til å ha når man går på toalettet på offentlige steder, slik som haller, treningssenter eller lignende steder. 

AKB48: Jenteband med 57 medlemmer (!).

4 kommentarer leave one →
  1. 21. februar 2012 3:06 pm

    haha, digger disse postene dine med sære ting fra Japan! Praktisk med slike poser til paraplyene då så ein slepper å gå å dryppe rundt i butikker eller få våt veske om ein stapper den nedi.. og det brødet såg jo godt ut då, kanskje litt kvalmende? :D

    • 22. februar 2012 3:01 am

      Hihi. Det er jeg glad for! Sikker på at jeg kommer til å kunne lage flere sånne poster også!
      De er skikkelig ordentlig på paraplyene sine her altså, enten så får man slike poser, eller så setter man paraplyen igjen utenfor. Kjempepraktisk, slik at ingenting blir vått :)
      Det brødet er godt, men jeg var ganske kvalm etterpå ja. Holder lenge med bare halvparten ;)

  2. Sylvi Næss permalink
    21. februar 2012 5:37 pm

    Hallo snuppa vår! Skal virkelig si at det er mye sært, ja ! Men noe er jo praktiskt også da! Som plastposer til paraplyen,- og nakne menn i telefonstolper! Hm,- tror jeg hadde lurt litt! Men veldig artig da,- haha!(det er vel bare under festivalen,- og ikke til vanlig!) Ellers takker jeg veldig for en hyggelig mail,- er nok ikke veldig lenge til jeg er i farta med en ny en til deg!!Masse gode klemmer til deg fra tante Sylvi ( onkel Allan hilser):):):):):)

    • 22. februar 2012 3:02 am

      Haha. Jeg har ikke observert nakne menn i stolper ellers, så det var nok bare under festivalen! :P
      De posene er veldig praktiske, de er mye mer ordentlige enn oss på mange ting her.. Men så er det andre ting de ikke er så nøye på som oss. Annerledes er det iallefall, og jeg er sikker på jeg kan finne mer etterhvert :)

      Goode klemmer :)

Legg igjen en kommentar

