Skip to content

Vår! :D

22. februar 2012

I dag har vi hatt den første ordentlige vårdagen her i Nagoya! «Våren er kommet litt!» sier folk, men for meg er det mer enn nok vår når det er 12 grader, sol og jeg kan gå uten jakke! Satser på at den er kommet for å bli nå! Jeg skal faktisk pakke bort det jeg har av varmt tøy, og driste meg til å sove uten to dyner og fleecegenser fra nå av :P

Glitrende rosa neglelakk, med matt lakk fra Essie! :)

Genser: Forever 21, Singlet: Seiyu, Shorts: Lindex, Ring: Forever21

13 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    22. februar 2012 4:21 pm

    Så flott topp og en nydelig ring.
    Deilig med vår og 12 grader:))
    Har vært sol og litt varmt her i dag også,men kan ikke gå så bar enda,håper ikke det er lenge til:))
    Store klemmer<3

  2. Heidi permalink
    22. februar 2012 4:37 pm

    Uff meld forsvant, og jeg som hadde skrevet så mye :-(( Nydelige jenta til tante Heidi :-)) flotte bilder. Deilig med vår. Her hører jeg fuglene kvitre, men vårfornemmelsen kommer og går. Godt å vite at den er på vei. Tenk at nå har det snart gått 2 mnd av oppholdet ditt i Japan. Ikke lenge igjen nå før vi ser deg igjen :-)) Det skal nok bli koselig med et besøk fra Norge av mamma, pappa og Emilie tenker jeg. Fortsett og legg ut bilder av hverdagen din Janne, det er så flott og kunne følge med på hvordan du har det. Blåser over noen klemmer.

    • 23. februar 2012 11:27 am

      Nei, det var dumt tante!! :/ Men tusen takk for det! Godt å høre dere begynner å få vår hjemme også!

      Ja, tida går fort altså. Allerede to måneder! Snart har jeg mamma, pappa og Emilie på besøk, og etter det kommer tida til å fly til jeg er hjemme. Da skal vi ha noen fine sommerdager sammen. Gleder meg!

      Håper alt er bra med deg. Tenker på deg! Sender mange klemmer hjem <3

  3. Sylvi Næss permalink
    22. februar 2012 5:47 pm

    Heisann snuppa vår! Så flotte bilder og så deilig med vår! Har vært deilig her også,- men allikevel litt surt!! Mamma spaserte med meg nedover Nansetgt. idag,- og det var ett temmelig surt «drag» i lufta. Men våren er definitivt på vei! Ellers går livet sin vante gang! Gleder oss veldig over bloggen din,- så bare fortsett, som tante heidi sier! Du er kjempeflink!! Gjør alt så nært og «levende» for oss, atte!! Gode varme tanker og klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):)

    • 23. februar 2012 11:28 am

      Takk for det :) Håper deilige temperaturer kommer hjem snart også! :)

      Masse klemmer <3

  4. 22. februar 2012 8:24 pm

    Å, du er så fin Janne!! Elsker dette antrekket – toppen var nydelig <3
    Herlig med litt mildere vær!! :)

    Sv: Tusen takk, så kjekt at du las spalta!! hihi, eg hadde litt problem med å kle på meg det antrekket der eg viser korleis ein ikkje skal kle seg… følte meg heilt dust, hehe..

    • 23. februar 2012 11:29 am

      Tusen takk for det, Regine :D

      Hehe, jeg synes nå bare du var søt. Skikkelig lurt å ta med et sånt bilde som viser hva man ikke skal gjøre også!
      Synes du skriver så god spalte, så jeg leser den hver gang du legger ut på bloggen din jeg. Stå på! :D

  5. 23. februar 2012 2:28 am

    Så deilig med vår i luften!! Utrolig søt topp og den ringen var jo bare nydelig!
    Her er det øs pøs regn og 11 grader.. Ikke mye sommer her idag altså.. ;P Kos deg med vårfølelsen! <3

    • 23. februar 2012 11:29 am

      Takk for det! :)

      Det var ikke mye til sommervær nei.. Vi hadde faktisk det samme været i dag (11 grader og regn), men for meg var det jo bare deilig, fordi det betyr at våren er på vei ;)

      Ha det fint videre!

  6. 23. februar 2012 2:48 pm

    Stilige klær og ring Janne. Deilig med vår ja. Har litt vårfornemmelse her om dagene også. Snøen smelter, og man kjenner at solen varmer i fjeset ( Når den er fremme da ) Ha en fortsatt fin resten av kvelden. Hvis ikke du har lagt deg nå da ! Godnatta da ,,, stor klem ifra tante gerd

    • 24. februar 2012 5:54 am

      Takk for det, tante! Hører dere også har deilig vær ja. Det er godt å høre :)

      Ha en flott helg!

  7. Inger permalink
    1. mars 2012 2:27 pm

    Litt sent svar, men du vet årsaken…..))

    Den toppen var perfekt i farven til deg, for ikke å snakke om til hårfarven din. Gå for den oftere om du har anledning, superdelikat!

    Det første bilde her var et av de beste du har blogget fra «der langt bortivekkistan».

    Klem Inger

    • 2. mars 2012 12:00 pm

      Ja, helt i orden, Inger! Håper du har hatt en flott uke! :)

      Og tusen takk for en veldig hyggelig kommentar! :) Skal prøve å ta ditt råd, og se om jeg får brukt toppen til flere anledninger! :)

      Klem!

Legg igjen en kommentar

