Skip to content

Gleder i hverdagen! :)

23. februar 2012

Et av de stedene jeg har lagt igjen noen timer her i Japan er faktisk på det kommunale treningssenteret! Selv om jeg bor vegg-i-vegg med et flott treningssenter hjemme i Norge, synes jeg faktisk det er lettere å komme seg på trening her! Vanligvis går jeg bare i treningsrommet, men i dag tok jeg også en tur i svømmehalen. Siden senteret er kommunalt er det mange eldre der, og de er alle så søte! De avbryter meg gjerne midt i svømming eller trening for å slå av en liten prat. Hihi. At det stort sett er eldre forlk der  gir også en veldig fin og avslappet stemning, synes jeg. Trening er liksom noe man skal gjøre for å føle seg bra, ikke fordi man har press om å være tynnest, ha størst muskler eller lignende.. Jeg trives veldig godt der, og kommer nok til å fortsette å gå dit så lenge jeg bor i Nagoya! :)

Badehette er påbudt, og jeg har fått meg en veldig fin lilla en. Tipper dere alle skulle likt å se bilder av hvor fin jeg er i badehette, men det er forbeholdt de gamle i bassenget :P

6 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    23. februar 2012 5:09 pm

    Selfølgelig har vi lyst å se deg med den badehetta……he he
    <3Klemmer<3

    • 24. februar 2012 5:54 am

      Hehe. Kanskje du får en liten titt når du kommer ;)

      Stor klem <3

  2. 23. februar 2012 8:56 pm

    Så herlig med svømming då – fin treningsform :)
    hihi, kult at alle må ha på seg badehette då , tipper du er søt i den!! :)

    • 24. februar 2012 5:55 am

      Ja, egentlig er jeg veldig glad i å svømme. Er bare litt lenge mellom hver gang jeg kommer meg på svømming ;)

      Hihi, jeg ser ganske dust ut altså, men i det minste ser alle like duste ut :P

  3. Sylvi Næss permalink
    23. februar 2012 11:48 pm

    Hei jannemor!! Kjempefint å bli med på bassengtrening,- heldig de som får se deg med badehette!! Det drar nok mange gamle til svømmehallen,- der blir vel trangt om plassen der etter hvert tenker jeg!!He,he!! Ellers har vi fine dager her oppe i nord!! Skal prøve å få sendt deg en mail imorgen! Men, nå er det rett i seng!! Gleder meg til å sove på mitt grønne øre,- du sover nok godt på ditt nå!! Ha en strålende dag imorgen!!! Nattaklemmer fra tante Sylvi

    • 24. februar 2012 5:56 am

      Hihi, ja! Noen heldige utvalgte der altså!

      Godt å høre dere også har noen flotte dager! Her er det virkelig blitt vår, og det nyter jeg til det fulle!

      Ha en superflott helg <3 Masse klemmer!

Legg igjen en kommentar

