Skip to content

Oops..!

24. februar 2012

I forrige uke kom jeg over en stor butikk med masse fine klær til utrolig billige priser. Da gikk det jo som det måtte gå.. Jeg handlet masse ;D

Det svarte skjørtet har dere jo allerede sett, men jeg kjøpte et i kremhvit også..

En cardigan, som har blitt veldig krøllete i skuffen min, men som sitter fint på!

Lyse og mørke blondesokker :D

Olaskjorte! Jeg har vært litt skeptisk til denne trenden, men da jeg fant denne styggkule( :P) og billige skjorta, så tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på noen antrekk med olaskjorte jeg også!

Blomstrete sekker er kjempepopulært her i Japan, og jeg falt helt for denne..

Skooo :) Vet ikke helt hva jeg skal bruke blå sko til ennå, men det finner jeg nok ut av. Likte dem så godt!

Nå skal jeg virkelig ikke shoppe mer før sommerklærne kommer! Jeg skal jo en tur Tokyo når jeg får besøk av familien, og der har de jo forever21, og det farlige shoppingområdet Harajuku! Hadde vært litt dumt om alle pengene var brukt opp til da..Og ikke minst må jeg jo tenke på at alt skal være med hjem om noen måneder også. Jaja, den tid, den sorg. Haha :D

6 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    24. februar 2012 4:12 pm

    Veldig mye fin du har kjøpt,men ja du må spare til vi kommer nå altså
    Det er jo ikke lenge til nå,og da blir det vel litt shopping tenker jeg:))
    Klem<3

    • 25. februar 2012 11:32 am

      Ja, det er vel fare for at det blir litt shopping da. Derfor jeg har lukka igjen lommeboka. Hehe :D

      Stor klem <3

  2. 24. februar 2012 9:01 pm

    Så mye fint! Likte spesielt det hvite skjørtet! :)

    • 25. februar 2012 11:35 am

      Tusen takk! Jeg gleder meg sånn til det blir litt finere vær, og jeg kan gå med det og sommersko :)

  3. Sylvi Næss permalink
    24. februar 2012 10:00 pm

    Hei jannemor!! Mye lekkert du har handlet a gitt!! Og ja,- du burde tenke på at du skal til Tokyo,- tenk om du finner noe virkelig lekkert på forever 21,- men oops,- dessverre var kontoen tom??!! Virkelig KJEDELIG,- spør du meg!! På den annen side,-….ingenting slår en herlig shoopingdag da!! Du har nok kontrollen,-om jeg kjenner deg rett!! Tiden går jo fort nå til familien kommer,- det blir nok kjempekoselig! (synd jeg ikke kan være med!) Ja, ja…det går nok bra!! Kos deg fortsatt masse videre! Jeg er nesten ferdig til partyet imorgen,- krepsen er i hus,- så imorgen må jeg få tak i ferske reker! Mmmm…..kos! Neste uke begynner treningen for meg!! Da skal jeg følge ditt eksempel,- trene og trene,- men inget basseng eller noen badehette!! Håper du får noen nye oppdagelser imorgen også,- men legg lommeboka hjemme!! Tenker masse på deg,- dere har vel full vår nå!! Store gode klemmer til deg fra tante Sylvi,- gode klemmer fra onkel Allan også!

    • 25. februar 2012 11:43 am

      Hehe, ja.. Vi kan ikke la det skje. Får være flink de få ukene det er til de kommer :)

      Skulle gjerne hatt dere hit alle sammen jeg altså, men vi får vel prøve å kose oss litt aleine ;)

      Ha en flott helg! Håper det blir veldig koselig med rekeselskap! Sender dere mange gode tanker <3

      Store klemmer til dere begge to :)

Legg igjen en kommentar

