Skip to content

260212

26. februar 2012

Se for deg at du skal finne et stille og rolig sted, uten noe særlig folk, for å ta bilder til bloggen. Du er i et land som er ca like stort som Norge, men som ikke har 5 millioner innbyggere, men 127 millioner innbyggere! Umulig! Haha. Da er det bare å stille kamera opp i parken, posere, smile pent og slå av en prat med de som har lyst til det :D

Cape: Axes Femme, cardigan: b.young, skjørt: Raf Raf, Skjorte: Akanoren, Sko: Forever21

I Norge bruker jeg vanligvis ikke å sminke meg noe særlig om jeg ikke skal noe annet enn skole eller jobb. Jeg har derfor, etter to måneder med sminke hver dag, hatt en sminkefri helg! Synes det er deilig innimellom. Det er grunnen til at det ikke er så mye ansikt på bildene i dag, mest hår :P

8 kommentarer leave one →
  1. Anonym permalink
    26. februar 2012 12:53 pm

    Er så morsomt å følge deg på bloggen din, Janne! Virker som om du har et kjempespennende opphold og liv laaaaaangt der borte i en «annen verden»! Klem fra Anne (Alfhild)

    • 27. februar 2012 2:32 am

      Takk for det, Anne! Veldig glad for at du følger bloggen min.

      Jeg har det veldig fint langt her borte, det er så mye spennende. Men jeg savner hjemme litt også. Hihi.

      Ha en flott uke! Klem :)

  2. Sylvi Næss permalink
    26. februar 2012 2:27 pm

    Hei igjen jannemor!!:):) Sååå fin du er på bildene,- ser ut som dere har flott vær idag! Det har vi også,- strålende solskinn! Håper også du har hatt en super helg! Skalldyrpartyet igår ble veldig vellykket! Vi storkosa oss alle sammen med kreps og reker!! Sent ble det også ( vi la oss i 04 tida),- så idag er det utflating foran «kassa»! Hopprennet har en høy stjerne nå!! Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!! Stooooore klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):)

    • 27. februar 2012 2:15 am

      Takk for det tante! Det var veldig deilig vær, men dessverre har det blåst veldig mye de siste dagene.. Og vinden her er iskald.. Jaja! Det er ikke det verste :)

      Veldig glad for å høre at festen ble vellykket! Jeg har tenkt på dere! (og den gode ostekaka di. Hehe :)).
      Godt å ha muligheten til å ligge rett ut på søndagen da!

      Ha en fin uke! Har sendt deg en mail :)
      Mange store klemmer! <3

  3. 26. februar 2012 7:04 pm

    lovin the denim here =)

  4. 27. februar 2012 11:07 am

    Elsker antrekket, og spesielt skoa – det er så fint med strømper i slike sko <3
    Du er nydelig!!

    • 27. februar 2012 12:20 pm

      Tusen takk, Regine! :)
      Jeg elsker skoa jeg også, så nå øver jeg meg på å gå med dem, siden de er litt vanskelige :P
      Litt kjedelig om de bare blir stående i skapet..

Legg igjen en kommentar

