Skip to content

<3

28. februar 2012

Noen dager savner jeg hjemme litt mer enn jeg liker å innrømme <3

Bilde fra tur til Bergen for snart 2 år siden..

10 kommentarer leave one →
  1. 28. februar 2012 4:34 pm

    Herlig bilde – no savner eg sol og sommer og fjellturer!! :)

    Skjønner at du får litt ‘heimlengsel’, du er jo kjempe langt vekke fra alle dine nærmeste og kjære.. det er bra du trives så godt der nede, og snart får du vel besøk? :))
    Håper dagen din blir fin søta!!

    • 29. februar 2012 11:08 am

      Takk! Ja, savner det jeg også. Det er hverken sommer eller mye natur her, så det gleder jeg meg til når jeg kommer hjem! Da blir det nok noen fjellturer i fint vær :)

      Jeg trives jo veldig godt, så det er bare noen dager hvor det ikke skjer så mye at jeg får skikkelig hjemlengsel! Nå er det bare 28 dager til jeg får besøk av familien, så det kommer til å gå fort, og jeg kommer til å glemme alt om hjemlengsel! :D

      Håper du har en fin dag du også!

  2. Astrid M Næss permalink
    28. februar 2012 4:42 pm

    Skjønner at du får litt hjemlengsel noen ganger,men vi kommer snart,å det skal bli så korslig:))
    Det var et kjempefint bilde:))
    Klem klem<3

  3. Sylvi Næss permalink
    28. februar 2012 5:03 pm

    Hei snuppa mi! Skjønner godt at du får litt hjemlengsel av og til!! Skulle bare mangle,- syntes igrunn det har gått lang tid,- uten at du har nevnt det!! Men det betyr vel også at du har vært opptatt av alt det nye!! Og det er jo veldig positivt! Helt naturlig med litt hjemlengsel,- men det går vanligvis litt over. Det er klart at en har sine kjære i tankene hele tiden,- men det er jo vanlig at det kommer og går litt!! Snart får du jo besøk,- og da skal dere ha det kjempekoselig! Flott bilde a gitt,- forresten,- kjenner jeg han i bakgrunn?? (han har sliti seg helt ut,-tror jeg?!),- eller kjempehappy han også,- for å ha nådd toppen!! Ta med deg alt du kan av opplevelser i Japan! Her hjemme er det ikke mye nytt under solen!!! Eller jo,- våren nærmer seg med stormskritt!!
    Så bare kos deg, jenta mi og så sender vi deg masse kos og klem fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):):)

    • 29. februar 2012 11:10 am

      Hehe, vel.. Så lenge det skjer mye her, så har jeg ikke så mye hjemlengsel, men nå har det var en periode hvor det har skjedd litt lite, og jeg har bare venta og venta på vår og besøk. Da blir det til at jeg får litt hjemlengsel, men nå kommer jo snart mamma og de, og etter det kommer tida til å fly til jeg skal hjem :) Får bare fortsette å gjøre det meste ut av dagene jeg har her!

      Hehehe, tror ikke vi kjenner han i bakgrunnen, men han tar nå en velfortjent pause på Ulrikken ;)

      Godt å høre dere også har fått vår hjemme! Det er så deilig!
      Masse gode klemmer :)

  4. 29. februar 2012 12:49 am

    I know the feeling <3 Men mens du venter på besøk, så får du bare nyte dagene som ikke kommer tilbake, og tenke på alt du blir å savne når du er hjemme i Norge igjen :) (ja, råd til meg selv like mye som til deg ;) ) *klem*

    • 29. februar 2012 11:11 am

      Takk! Det er et veldig godt råd til oss begge! Vi får prøve å leve etter det også <3 *klemme*

  5. Inger permalink
    1. mars 2012 2:16 pm

    Helt normalt med hjemlengsel Janne, du har jo ingen du kan skravle på norsk med i umiddelbar nærhet.

    Skjønner at familiebesøk er nært forestående, det blir garantert et hjertlig besøk fra begge sider.
    Vet jo at du trives i Japan, prøv å få med deg litt historie…så fyller du opp tiden mer. Blir liksom ikke det samme å lese om noe når du kommer hjem, som du kanskje ikke fikk med deg.

    Klem

    • 2. mars 2012 11:58 am

      Ja, det er vel det! Spesielt når det ikke skjer så mye :)

      Jeg venter vel kanskje litt vel mye på besøk hjemmefra også.
      Kanskje jeg skal ta med meg litt historie også ja, akkurat nå strever jeg fælt for å lære meg de japanske tegnene. Det er nok av dem kan du si :P

      Klem :)

Legg igjen en kommentar

