Skip to content

1. mars

1. mars 2012

Jeg må jo si at mars har begynt veldig bra for min del. I dag kom det en pakke med masse sjokolade, lakris og sminke hjemmefra! Lykke! :D Kom som bestilt, etter noen dager med hjemlengsel <3

Jeg har også mange andre ting å se frem til i mars, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det blir en bra og spennende måned for meg!

Først kommer reisevenninnen min J, som bor et annet sted i Japan, på besøk. Hun skal være her i fem dager, og vi har masse gøy planlagt. Blant annet en liten helgeutflukt :D

Jeg skal på nok en japansk festival, og det blir nok en like spennende opplevelse som sist gang var på festival!

I slutten av måneden kommer også familie og en venninne på besøk, og det skal bli så fint! Jeg gleder meg veldig til å få besøk, og planlegger masse gøy som vi kan gjøre! :) I tillegg blir det ordentlig vår på ordentlig, og kirsebærblomsten kommer til å blomstre :D Krysser fingrene for at den blomstrer når familien er her!

Alt sammen skal såklart dokumenteres og blogges, så følg med! ;D

10 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    1. mars 2012 4:37 pm

    Endelig kom pakka fram:)) Nesten 6 uker tokk det.Men den som venter på no godt,venter ikke forgjeves…..he he
    Kos dere,vi sees snart:))<3

    • 2. mars 2012 12:00 pm

      Nei, det fårn si altså! Det var en veldig fin pakke, med massemasse godt. Skal skikkelig kose meg :DD

      Sees snart <3

  2. Sylvi Næss permalink
    1. mars 2012 5:56 pm

    Hei vennen! Så gøy å få pakke da gitt!! Åh, så spennende å få besøk av reisevenninnen din!! Det kommer dere begge to, til å sette pris på! Blir nok en skikkelig oppmuntring! Festivaler og greier!! Hadde ikke vært mulig her!! Vet at du ikke får svart altså,- men lurer litt på om du har fått en mail fra meg(jeg sendte den 29.02.)??Egentlig lurer jeg på om jeg har sendt den til riktig mailadr.?? Ikkeno stress altså! Såklart mars blir en toppers måned,- kan ikke skjønne noe annet jeg heller?? Kos deg masse videre og ha en herlig opplevelse når kirsebærblomsten blomstrer!! Skulle vært der med deg!!! Skal hilse fra onkel:):):):, samt mange store klemmer fra tante Sylvi:):)

    • 2. mars 2012 12:02 pm

      Ja, det gleder jeg meg sånn til! Blir godt å være med noen jeg kjenner godt i noen dager!

      Mailen er kommet frem, og du får svar enten i dag eller i morgen! <3

      Håper mars blir en bra måned hjemme også, såklart! Det virker jo som dere har ganske deilige temperaturer dere også, og det er godt å høre!

      Stoore klemmer til begge to :D

  3. 1. mars 2012 9:04 pm

    Det høres ut som du har masse spennende å se fram til!! Gleder meg til å følge med på det her på bloggen :))

    Så kos å få pakke i posten med sjokolade og sminke, just what a gir need!! ;))

    • 2. mars 2012 12:03 pm

      Takk for det! Skal prøve å blogge så mye som jeg kan :) Er veldig gøy å dele ting her på bloggen!

      Hehe, ja. Det har du søren meg rett i! Det er virkelig just what a girl needs! Made my day!! :DD

  4. 2. mars 2012 2:03 am

    Ååå pakke!! Så kos! Ingenting er som norsk sjokolade og salt lakris! ;D Tror jammen jeg må få noen til å sende meg litt Salt Sild og et lass med EOS leppepomade, den er bare best og min er snart tom.. ;P

    Mars kommer jo til å bli en fantastisk måned, kos deg med forberedelser! Du er heldig som familebesøk, blir nok utrolig koselig å se alle igjen! :)

    • 2. mars 2012 12:04 pm

      I know! Er såå glad jeg. Har kosa meg skikkelig :)
      Hihi, du får lure noen til å sende deg en fin pakke du også. EOS er best! Og Salt sild er jo ikke akkurat å oppdrive på andre siden av jorden..

      Ja, vi satser på at mars blir bra for oss begge! Gleder meg sånn til familiebesøk, blir godt å dele alt med noen jeg kjenner :)

  5. 2. mars 2012 3:25 pm

    Det er så herlig med care-package :)

Legg igjen en kommentar

