Skip to content

Dagens bilder! ★

2. mars 2012

I dag har det bare regnet og regnet, så jeg har hatt en fornuftig dag med studier og japansklesing. Det var helt umulig å ta bilder ute i regnet, så da er det jo fint det finnes purikura-maskiner! Haha. Jeg tror jeg må ta med en sånn maskin hjem til Norge! Evig moro! :D

Cardigan med kirsebær fra H&M Divided!

10 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    2. mars 2012 4:50 pm

    Morsomme bilder.Ja du må kjøpe en sånn maskin…he he Veldig skarp men fin farge du fikk på håret:))
    Klem<3

    • 3. mars 2012 11:11 am

      Hihi, ja! Maskina er svæær da, så det blir vel bare med ønsket ;)

      Klem <3

  2. Sylvi Næss permalink
    2. mars 2012 5:29 pm

    Helt enig,- det kan bli veldig gøy med en sånn maskin her hjemme!! Den vil garantert bli mye brukt…..! Nå er vi akkurat invitert bort til vigdis og kåre, på taco!! Mmmmm….. herlig!! Så flink du har vært da, som har lest og greier idag!!! herlig cardigan forresten,- og hårfargen var lekker til deg!! Ja,- litt skarp,- men det tar vel bare noen vasker så er det skarpeste borte?? Lekker er du ihvertfall!! Kos deg masse i helgen og vi sender deg mange koser og klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):):)

    • 3. mars 2012 11:14 am

      Hehe, ja.. Håper det kommer en sånn maskin til Norge etterhvert :)

      Takktakk! Hårfargen er fortsatt min, så den blir nok ikke borte! Blir bare litt sterkere i sånn maskin! :P

      Kos dere masse i helga! Håper det blir koselig på tacokveld :))

  3. Inger permalink
    2. mars 2012 8:54 pm

    Gosh, herlige bilder, ser du forbereder deg til kirsebær blomstringen starter, er vel rett rundt hjørnet nå. Er det ikke en egen festival for den og mon tro…..?

    Ny jobb….? Importer maskinene du! Tjohei…..)))

    • 3. mars 2012 11:15 am

      Takktakk! Jeg forbereder meg ja :)
      Det er en egen festival ja, og det gleder jeg meg såå mye til! :)

      Hehe, jeg vurderer ny karriere :P

  4. esmilie permalink
    2. mars 2012 8:58 pm

    oooh,så kult! stilige bilder. sånn må du få dratt med deg hjem ^^ gleder meg skikkelig!!! teller ned dager. savner smilet ditt og den teite humorn vår. hihi. da sees vi på andre siden av verden om ikke så lenge! glad i deg<3 favoritt søstra mi.

    • 3. mars 2012 11:17 am

      Takktakk, søta! Vi skal ta noen bilder i sånn maskin når du kommer <3

      Teller ned dager jeg og. Gleder meg til masse gøy sammen med deg i to uker! Det er bedre med…, enn.. Hehe :) Glad i deg også, favorittsøstra <3

  5. 3. mars 2012 2:03 am

    Fantastiske bilder! Du ser jo helt smashing ut! <3
    Vil ha en sånn maskin! :D

    • 3. mars 2012 11:17 am

      Tusen takk <3

      Hihi, ja.. Du får håpe det kommer en til NZ også :))

Legg igjen en kommentar

