Skip to content

Nagoya havn!

3. mars 2012

I dag har det vært helt fantastisk vær, så jeg tok turen til Nagoyas havn! Der er det både park, akvarium, museum, mange restauranter og et lite tivoli , så det var nok å se på! Jeg er veldig glad i natur, så det beste av alt var egentlig å se sjøen igjen! I det siste har jeg kjent litt på at det blir litt lite natur når man bor midt inne i en stor by. Fordeler og ulemper med alt selvsagt :)

Jeg kjøpte meg en deilig lunsj som jeg spiste i sola, og mens jeg satt der ble det skikkelig varmt, så da gikk både jakka og skjerfet! Heerlig! :D

På vei til å bli fregnetryne allerede :D

Full av d-vitaminer og fornyet energi var det ikke noe problem å komme seg på trening etter dagens tur! Ah! Vår <3

10 kommentarer leave one →
  1. 3. mars 2012 5:42 pm

    Ser ut som at du har det koselig! :)
    Herlige bilder!

  2. Heidi permalink
    3. mars 2012 7:35 pm

    Hei på deg Janne :-)) Gulljenta til tante. Jeg skjønner hva du mener med å se sjøen. Det ser flott ut. Nydelig bilde av deg også. Ja våren gjør noe med oss. Idag har jeg møtt gml kollegaer fra ungdomsskolen til lunsj på Havariet. I deilig vårvær. Et yrende liv på brygga i tbg. Det har vært en hel fantastisk dag. Tok kaffen hos meg, så en koselig avslutning i godt selskap. Godt å følge deg på bloggen din Janne :-) Du er jaggu meg tøff som farger slik rundt. Kos deg masse videre. Klemz

    • 4. mars 2012 11:14 am

      Hei tante! :)) Tusen takk!

      Det hørtes kjempekoselig ut! Koselige mennesker og fint vær :))

      Håper alt er bra med deg også! Tenker på deg! Masse klemmer :)

  3. Sylvi Næss permalink
    4. mars 2012 12:32 pm

    Hei jannemor! Det er godt det er ett hav av muligheter til å finne på noe! Og vet du hva?,- det beste er at du vet og utnytte mulighetene!!! Må være herlig å være i nærheten av sjøen,- om du bor i nærheten,- så tenker man egentlig ikke over hvor deilig det er,- det er en slags spesiell hang i lufta i forhold til å være borte fra sjøen ihvertfall!! Herlig lunsj,- og ett aldeles nydelig «fregnetryne»,- flott kombinasjon!! Og flott bilde! Igår slappa vi av hjemme! Kåre R. var en tur innom,- og det var veldig koselig! Men det ble ikke veldig sent iseng,- sånn 01:30! Våknet til en overskyet dag, men det gjør ingenting på en TV søndag med idrett og et par filmer!! Håper du har en fin avslutning på denne weekenden og at du koser deg masse!!! Stooooore klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):):)

    • 5. mars 2012 11:36 am

      Tusen takk! Ja, jeg kommer aldri til å bli «ferdig» med en så stor by som Nagoya, så jeg prøver å utnytte tiden mens jeg her! Kan ikke sitte inne å henge :P
      Høres ut som dere har hatt en deilig søndag! Idrett på tv og noen gode filmer er alt man trenger da :)

      Ha en flott uke! Mange store klemmer :)))

  4. 4. mars 2012 2:14 pm

    Så fine bilder og så herlig med sol og vårlig temperaturer!!! Du er så fin, og har så søte fregner. Smykket ditt var forresten nydelig! Ha ein fin søndag :)

    • 5. mars 2012 11:37 am

      Tusen takk for en hyggelig kommentar! :))
      Nå er våren endelig kommet her, og det er så deilig!

      Håper du også hadde en flott søndag!

  5. Inger permalink
    5. mars 2012 8:41 am

    Skikkelig vår hos deg nå, etter bildene å se. Da er det bare og vente på blomstringen. Starter vel en gang i denne mnd , tror vi alle gleder oss til å se din dokumentasjon……)

    • 5. mars 2012 11:38 am

      Ja, den siste uka har det vært så nydelig, og da er det ikke lenge til blomstringen starter! Først er det plommeblomsten, og så kirsebærblomsten. SKal såklart dokumentere så godt det går :))

Legg igjen en kommentar

