Skip to content

Regn, regn, regn…

5. mars 2012

Etter det fantastiske været vi hadde på lørdag, har det bare regnet og regnet… Jeg har derfor hatt ett par innedager med skolearbeid, filmtitting og trening. Det blir ikke akkurat mye å skrive hjem om av det, men sånn blir det innimellom! Det har i grunn vært ganske godt med noen avslappende dager :)

Skinnjakke: Lindex, Shorts: gammel bukse fra Vero Moda, Genser & skjorte: Seiyu, Ring: Vita, Sko: Raf Raf

I dag har jeg også forsøkt meg på sykle-mens-man-holder-paraply-teknikken, som japanerne er så gode på. Det funker fint som bare det altså. Haha! Regntøy er for pingler :P

 

12 kommentarer leave one →
  1. Heidi permalink
    5. mars 2012 4:29 pm

    Hallo schnuppa :-)) koselige bilder. Kan se for meg deg og Japanerne ute med paraplyer på sykler. :-)) Her har vi et nydelig vær idag, litt kjølig, men ikke lenge før badedrakta skal luftes. Håper på sol, varme og sommer temperaturer. Jeg har vært ute og lufta meg med rask (5 km) gange. Det er virkelig godt å se sjøen. Skal på intervju imorra. Sier bare TVI TVI. Tenker masse på deg vennen. Hørte at mommo og best har ringt og snakka med deg. :-)) Masse gla i deg <3

    • 7. mars 2012 7:09 am

      Hihi, det er nok litt av et syn :)

      Skjønner du er optimitisk og allerede har lagt frem badedrakta?! Det er godt å høre :D Vi får håpe det blir sånn!
      Masse lykke til på intervju, håper det går bra!

      Snakkes snart! Masse glad i deg også <3

  2. Sylvi Næss permalink
    5. mars 2012 5:18 pm

    Hallo snuppa mi!! Ja, ja… regn er vel ihvertfall velkjent!!! Som tante Heidi sier,- her har det vært sol, stille ,- men for min del,- veeeeeldig lenge til badesesongen!! Om noensinne, noengang her!! Kuul den ringen du har på deg altså! Har lagt merke til den før også,- og skinnjakka var veldig fin til deg a!!! Det kan jo hende du kan dra med deg «sykleholdeparaplyteknikken» hjem vett du! Kan hende det kommer til å falle litt regn her også til «sumaren»!! Tenker masse på deg vi også, så jeg tror lufta er full av «tenker på jannetanker» !!! Kos deg masse videre og husk, vi er veldig gla i deg!! Kos og maaaaaange klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):):):-))

    • 7. mars 2012 7:10 am

      Tusen takk, tante!

      Vi får se om vi kanskje kan få deg med på en tur til Farris til sommeren kanskje? Tror det kommer til å bli deilig altså :)

      Skal lære dere den sykkel-og paraplyteknikken jeg, så kan vi sykle på tur sammen i regnværet :P

      Masse gode klemmer til dere! Glad i dere også :)

  3. 6. mars 2012 2:52 am

    Åh, så fint antrekk! Lag på lag awesomeness :) Den jakka er jo bare fantastisk da. Syns du er flink som kler på deg fine klær og går ut å tar bilder, selv om det regner. Jeg er ofte frista til bare bli inne i pysjen når det regner her, og jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre ;)

    • 7. mars 2012 7:11 am

      Thanks <3
      Ja, det er liksom ikke sånn at man dasser rundt i pysjen her, selv om man ikke skal noe. Så når jeg først har kledd på meg da, så kan jeg likesågodt ta noen bilder :P

  4. Inger permalink
    6. mars 2012 10:28 am

    Kjempefint sammensatt antrekk, spenstig!

    Regnklær…enig, bare for pyser og festivaler….)))
    Skulle vært moro om du kunne tatt noen bilder av disse folka på sykkel m/ paraply.

    Klem

    • 7. mars 2012 7:12 am

      Takk :)

      Ja, jeg tenkte på at jeg burde tatt noen bilder.. hadde vært gøy! Skal prøve å ta noen snikbilder til neste gang ;D

      Klem!

  5. 7. mars 2012 2:08 pm

    våren flasha puppen, lo oss i trynet, snudde og gikk.

  6. 8. mars 2012 4:29 pm

    elsket antrekket, og herlighet for en søt paraply! :-D

Legg igjen en kommentar

