Skip to content

Pakker til helgetur! :)

8. mars 2012

I morgen tidlig kommer endelig reisevenninnen min på besøk, og vi skal på en liten helgetur til en by rett utenfor Nagoya. Jeg har derfor brukt kvelden på å pakke. Jeg er ikke særlig flink til å pakke fornuftig, så jeg har sikkert tatt med meg klær for en uke! Hehe. Man vet aldri hva man kan få lyst til å ha på seg, eller hva? Jeg må også legge til at været varierer veldig her om dagen. På tirsdag var det 18 grader og shortsvær, på onsdag var det 14 grader og iskald vind, og i dag har det vært 15 grader og genservær. Jaja. Har stappet sekken full av klær, så får vel satse på at jeg finner NOE å ha på meg!  :P

Må såklart ha med flere par med sko også ;)

Når man gjør noe så kjedelig som å pakke, så er det lov å kose seg med iskaffe og sjokolade ;D

Jeg vet ikke hvordan det blir med internett i helgen, men satser på at det går i orden! Hvis ikke så blogges vi på søndag kveld! Ønsker dere uansett en flott helg!

Nå må jeg komme meg i seng, siden jeg skal opp klokka seks…

12 kommentarer leave one →
  1. 8. mars 2012 4:29 pm

    God tur! :-D Er ikke en fornuftig pakker selv jeg :-P Håper du har noe som dekker værforandringene da ^^

    • 10. mars 2012 4:15 pm

      Takktakk! :) Har heldigvis ikke vært så kaldt, så det har gått bra ;)

  2. 8. mars 2012 6:25 pm

    God tur!! :D

  3. 8. mars 2012 9:26 pm

    Kjære søte Janne,
    Det er fortsatt like spennende å følge med på bloggen din. Skjønner at du trives! Håper du får en fin helg med venninnen din. Ble litt bekymret over skovalget ditt, men regner med du har noe til å spasere i også? :-)) Her har vært stille denne uken for Thomas er jo på Beitostølen. Vi reiser en tur til Arendal denne helgen, så han kan slappe av i tomt hus når han kommer hjem.
    God klem fra Hilde. Bjørn hilser fra sofaen.

    • 10. mars 2012 4:16 pm

      Tusen takk, Hilde! Så koselig at dere fortsatt følger bloggen min :) Vi har så langt hatt det helt topp, og jeg har ikke hatt vondt i beina, tross for høye hæler :P Håper dere får en fin helg i Arendal! Hils tilbake til Bjørn! Klem :)

  4. 9. mars 2012 10:59 am

    De skoa er bare så utrolig søte! Viktig å ha med nok klær for enhver anledning! Her er det også veeeldig varierende vær, så aldri godt å vite hva man trenger fra en dag til en annen.. ;) Ha en fantastisk helg, god tur! Kos dere masse :)

    • 10. mars 2012 4:17 pm

      Hehe, ikke sant! Må være forberedt på det meste :P

      Håper dere har en fin helg også! Stor klem til NZ :)

  5. 9. mars 2012 11:15 am

    God tur og kos deg masse, masse!! Wow, dei blå pumpsa var LEKRE!! <3

    • 10. mars 2012 4:18 pm

      Tusen takk, Regine!

      Skal se om jeg får til et antrekk med dem snart, liker dem såå godt. Og de er veldig gode å gå i :)

  6. Inger permalink
    9. mars 2012 6:35 pm

    Kos deg masse, må være bra for deg å bruke en weekend «på norsk» nå…..)

    Du, de skoa er jeg sikker på en må ha sertifikat for å bevege seg rundt i…….men flytte så lekre de var…..kjøpt hjemme eller Japan?

    • 10. mars 2012 4:19 pm

      Tusen takk, Inger! Faktisk har vi snakket mer japansk enn noengang, men det er veldig fint, for vi har lært så mye bare i løpet av to dager! Godt å se et kjent ansikt da!

      Hehehe, de er ganske gode å gå i de også altså! De er kjøpt her i Japan til 75 kroner elns. Det kan man like!

      Håper du har en fin helg :)

Legg igjen en kommentar

