Skip to content

So much to do, so little time..

12. mars 2012

Jeg hadde store planer om å blogge masse i løpet av helgen. Jeg har jo opplevd så mye spennende! Men når jeg først har venninnen min på besøk, så har jeg ikke så lyst til å bruke så mye tid foran pcen. Vi har hatt så mye å gjøre, og så lite tid! Det kommer derfor mange bilder fra helgen i løpet av uka. I mens kan dere jo kose dere med et bilde av plommeblomsten, som jeg tok i Kyoto på lørdag :)

<3

10 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    12. mars 2012 4:56 pm

    Kjære jannemor!!! Heeelt nyyyydelig plommeblomst!!! Selvfølgelig skulle du ta deg av venninnen din, når du først får besøk!! Skulle bare mangle! Vi andre har kosa oss med å forstå at du har kosa deg veeeldig!!!Ellers er dagene som før,- dvs det har vært nydelig vær her idag!! Jeg har akkurat vært hos mamma en tur,- Svein har platelagt ett av soverommene,- det ble veldig fint!! Gerd var også der,- og vi satt på verandaen og nøt solen og en kopp kaffe! Så,- «nu våras det i li», det skal være sikkert og visst!! Snøen kan bare gå å gjemme seg til neste år,- for min del ihvertfall!! Tiden går igrunn altfor fort,- (for oss) akkurat nå. Det er herlig når våren begynner å få tak! Se bare på det nydelige bildet av plommeblomsten som du har lagt inn!! Jeg vet at du er veldig opptatt,- så ta det med ro,- med å svare! Det kommer etterhvert! Nå er jeg ihvertfall bombesikker på at du får mailene mine!! Kos deg masse videre snuppa!! Er litt usikker på om du har besøk ennå,- har du det,- kos dere masse sammen!! Om hun har reist tilbake,- så kos deg alt du kan videre! Nå har du jo opplevd masse i helgen,- og alt skal jo bearbeides!! Skal hilse så mye fra onkel,- og både han og jeg sender deg masse kos og klemmer:):):):):)

    • 13. mars 2012 3:29 pm

      Hei tante! Takk for en lang og hyggelig kommentar :)

      Høres ut som dere har mye bedre vær enn her i Japan, jeg er ganske misunnelig kjenner jeg. Hehe. Får håpe det snart blir bedre vær her også! :)

      Vi snakkes mer på mail snart! Håper dere har hatt en like fin helg som meg!

      Mange gode klemmer :))

  2. 12. mars 2012 9:42 pm

    Fantastisk nydelig bilde !! Ha en god uke ,,,, Klemmer ifra tante gerd

  3. 13. mars 2012 1:05 pm

    Det skjønner eg og – best å bruke tida med ho og kverdagen på å blogge!! Håper du har kosa deg kjempemasse!!! :) Nydelig bilde, elsker alt som er rosa og blomstrer <3

    • 13. mars 2012 3:33 pm

      Ja, ikke sant! Viktig å bruke den tida man har sammen, ikke bare sitte foran pcen :P Jeg har hatt de beste fem dagene i Japan, så det har vært helt fantastisk!

      Hihi. Jeg elsker også alt som er rosa og blomstrer! Det er høysesong for det i Japan nå, så alt har rosa blomster på seg. Jeg har lyst på alt <3

      Håper du også har hatt en flott helg! :)

  4. Julie Marlen Engel permalink
    13. mars 2012 1:24 pm

    SÅ fine bilder!

  5. Inger permalink
    13. mars 2012 4:12 pm

    Herlig bilde, tenk det Janne, at du er der og får observere denne berømte blomstringen. Storgleder meg til resten av bildene som ligger på vent……)

    • 14. mars 2012 3:07 am

      Takktakk, Inger! Ja, jeg føler meg veldig heldig. Hele mars er jo full av blomstring, så det er en veldig fin måned.
      Mange flere bilder kommer :))

Legg igjen en kommentar

