Skip to content

Ny hatt! :D

13. mars 2012

Nok en fin dag er over her i Japan, og shopping, is med smak av grønn te, sol, kaffe, latter, hatt til 20 kroner, permanent og karaoke er ord som oppsummerer denne dagen ganske godt!
Tenk at man kan finne en så fin hatt til bare 20 kroner <3

Nå har venninnen min reist hjem, og jeg savner henne allerede. Vi har hatt det så fantastisk hele tiden! Alle dagene har vært fulle av mange aktiviteter, god mat og mange nye, spennende inntrykk. Først nå, når jeg fikk satt meg ned alene på rommet mitt, kjenner jeg at jeg er litt sliten da.  Det skal derfor bli godt med en god natt søvn. I morgen skal jeg sette meg ned å redigere bilder fra helgen, slik at jeg kan vise dere! Både hva vi har gjort, hva vi har spist og hva vi har handlet! :D

8 kommentarer leave one →
  1. 13. mars 2012 4:27 pm

    Så sinnsykt kult antrekk! Digger leopard-skjorta :D Og kjempesøt hatt, virkelig prikken over i’en! <3 Gleder meg til mere bilder! :)

    • 14. mars 2012 3:07 am

      Tusen takk, søta! <3 Leopardskjorten var latterlig billig på ebay! Ebay <3

  2. Heidi permalink
    13. mars 2012 6:31 pm

    Nydelige Janne :-)) Stilig antrekk ja. Godt å høre at du har hatt fine dager sammen med venninne din. Men rart når man blir helt alene igjen. Godt at man da kan få summa seg litt før gjengen fra Norge kommer. Der skulle jeg gjerne vært med. Tror nok at det er noen som gleder seg stort. Her har vi hatt noen fine vår dager med temperaturer i sola som kan minne om late sommer kvelder. Sender deg mange koser og lykke til med alt. Skjønner at i Japan har man mange forskjellige tradisjoner og ritualer som bringer hell og lykke. Det må du ta med deg hjem. :-)) Masse glad i deg vennen.

    • 14. mars 2012 3:09 am

      Tusen takk, tante! Jeg har virkelig hatt noen flotte dager altså, men merker det er godt å få slappet av med noen rolige dager innimellom.

      Hører dere har den våren hjemme ja, det høres så deilig ut. Det har vært litt kaldere her, og faktisk litt snø, men satser på våren kommer om ikke lenge :)

      Skal ta med meg så mye som mulig hjem, både ting og minner, og dele med dere der hjemme <3
      Glad i deg også!! Store klemmer :))))

  3. Sylvi Næss permalink
    13. mars 2012 9:14 pm

    Skikkelig fin hatt da janne!! Den kledde du veldig! Ja, det blir nok litt «tomt» etter at venninna di har dratt igjen!! Men, jeg kan se for meg dine smil når du går gjennom bildene og tenker på helgen deres sammen!! Minner for livet! Godt å ta vare på og ta med seg videre!! Hverdagen venter nok på deg nå,- og jeg tror at den slett ikke er så værst, i Japan!!
    Kan bare drømme om blomstringen som kommer,- og du har jo allerede fått tatt del i (tenker på plommeblomsten) endel av det! Kos deg masse videre jenta mi! Ja, det har vært herlig her idag også,- men det drar seg muligens opp til litt kjøligere etterhvert! Men pytt,- vi koser oss med det vi har nå,- av godt vær!! Tante Gerd og jeg har vært hos pappa (bestefar i Ula) ikveld,- han er i godt humør og har tenkt å plante det pæretreet,- som bærer frukt om 15 år!! Og så har han tenkt på sykkelrittet Oslo-Trondheim! Vi krysser fingrene!! Kos deg masse videre jenta mi!! Tenker stadig på deg og er glad for alt du får oppleve!! Veldig glad i deg og sender kos og klemmer til deg i millioner!!! fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):):):):-)

    • 14. mars 2012 5:13 am

      Hei tante! Tusen takk :) Det har vært litt tomt etter hun reiste ja, men jeg helgen har vært fantastisk, så det er så mange gode minner :D

      Godt å høre dere har det bra, og at dere var en tur hos bestefar! Skjønner han er i farte iallefall :DD

      Ha en flott uke skulle jeg si, men vi er jo faktsik halvveis allerede! Tida går fort! Ha en flott onsdag iallefall :D
      Hils alle sammen!
      Glad i dere også :)
      Mange gode klemmer!!

  4. 14. mars 2012 1:25 pm

    Jeg digget antrekket! :D

Legg igjen en kommentar

