Skip to content

Hælj!

18. mars 2012

Denne helgen har det bare vært striregn og gråvær her i Nagoya! Det har i grunn ikke gjort noe for min del, for jeg har vært inne for å jobbe med skolearbeid. Har en del å ta igjen etter en uke med bare moro.  I det minste har det vært ganske varmt, så jeg tok meg en sykkeltur på dagen i dag mens det var litt opphold!

Som jeg nevnte tidligere ble det jo litt shopping mens venninnen min var  på besøk. En av de tingene jeg  kjøpte var denne blå buksa med prikker som jeg har på meg i dag. Vi holdt på å le oss ihjel begge to når jeg kjøpte den, men jeg måtte bare ha den! Er den ikke kul? ;) Den er laget i sånn deilig stretchstoff også, så den er skikkelig god å ha på seg (Det er såklart fordi den er kjøpt i en skikkelig umoderne damebutikk, men ikke si det til noen da :P).


I dag har jeg laget flette med fire deler, istedenfor tre. Det gjør at fletten ser mye fyldigere ut :)

Bukse: Seiyu, T-skjorte: Cubus, Olajakke: Gina Tricot, Sko: Forever21, Ring: H&M

Neglelakk i forskjellige farger er gøy :D

Håper dere har hatt en kjempeflott helg alle sammen! :D

8 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    18. mars 2012 2:55 pm

    He he:)) Må bare ha……he he:)) Syntes den var fin jeg….men nå er jo jeg…….?
    Ha en fin dag:)) vi ses om bare 9 dager:))
    <3 Klem <3

    • 19. mars 2012 1:02 pm

      Hehe, nei, det er du ikke!! Det kan jeg love deg :)

      Det er mye «måtte bare ha» her alså. Faarlig.

      Sees snart <3
      Stor klem :)

  2. Sylvi Næss permalink
    18. mars 2012 5:15 pm

    Hei igjen jannemor, og takk for en skikkelig hyggelig prat på skype hos pappaen din!! Det var toppers! Syntes buksa var helt ok jeg,- spesiellt med tanke på pris og hvor du kjøpte den! Syntes også det er ganske kuult med neglelakk i forskjellige farger ! Ellers får du sove godt,- du er nok i seng nå tenker jeg!! Store nattaklemmer til deg fra tante Sylvi og gode hilsener fra onkel Allan:):):):):)

    • 19. mars 2012 1:06 pm

      Hei tante! Tusen takk for en koselig prat. Det var kjempehyggelig :)

      Hehe, ja. Jeg bryr meg ikke så mye om hvor ting er fra og hvor mye det koster, så lenge jeg liker det! :)

      Ha en fin dag! Store klemmer til dere også :)

  3. 19. mars 2012 1:15 am

    hot! Liker buksa kjempegodt, skjønner at den kan virke som «Man Repeller» når den henger bare der i butikken men den er langt ifra stygg på deg. Det motsatte faktisk!

    • 19. mars 2012 1:07 pm

      Hehe, ja. Det var akkurat sånn det var! Derfor vi måtte le :P

      Men tusen takk, søte du <3

  4. 19. mars 2012 10:57 am

    Åh, den var jo heilt smashing, dødskul bukse og du kledde den skikkelig godt!! Kjempefine sko også, og elsker lakken i forskjellige farger!! :)

    • 19. mars 2012 1:08 pm

      Takktakk, søta!
      Jeg begynner endelig å klare å gå i de skoene, så nå kan jeg bruke dem oftere. Så glad for det :)
      Det med lakk i forskjellige farger måtte jeg bare prøve etter at jeg så det på bloggen din! Hihi.
      Skulle gjerne hatt 3 fine farger å kombinere da!

Legg igjen en kommentar

