Skip to content

Litt nytt til sommeren :)

21. mars 2012

Når J var på besøk kjøpte jeg, i tillegg til t-skjorte, hatt og bukse, noen ting som blir veldig fine til sommeren! :D

Brun veske til å matche de brune sandalene mine fra Forever21!

Veske med sakura-motiv kjøpt i en liten butikk i Kyoto.

En søt shorts!

Et herlig fargerikt skjørt som er kort foran og langt bak!

Nå må det bare bli varmt snart, slik at jeg kan begynne å bruke alle disse klærne.. Gleder meg! ;D

6 kommentarer leave one →
  1. 21. mars 2012 4:30 pm

    oh så mycket fint :D

  2. Sylvi Næss permalink
    21. mars 2012 4:31 pm

    Så lekkert Jannemor!! Ja,- det er vel lurt å handle det nå,- det kan jo hende det blir utsolgt til sommeren!!? Hm…sommeren er vel straks i Japan eller…..? Her skulle man tro sommeren var kommet ihvertfall! Blir fristet og litt «lurt» ! Har innmari lyst til å kjøpe blomster til krukker og kar,- men det er nok best å vente med det!!Er nok ett kaldt «drag» i lufta ennå. Vi snakkes imorgen og ha en fortsatt god natts søvn!
    Nattaklemmer til deg fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):

    • 22. mars 2012 2:48 pm

      Hehe, jeg tror i grunn ikke det skal bli noe problem, for det er så mye butikker her! Men, jeg har holdt meg litt unna i det siste, så jeg ikke blir blakk!

      Vel, typisk nok er det kaldere enn vanlig i år (og varmere enn ever hjemme :P), men jeg tror april, mai og juni kan bli veldig varme! Gleder meg :)

      Håper du får en fin dag! Mange klemmer til dere begge to :)

  3. 22. mars 2012 9:37 am

    Åh, elsker begge skjørta – heilt perfekt til våren og sommeren!! Tipper du er smashing i dei – gleder meg til å se dei på :)) Likte veldig godt veskene også, så fin den første var med sløyfe på <3

    • 22. mars 2012 2:49 pm

      Tusen takk, søta! :D Skal poste antrekk så fort det blir vær til å bruke dem!

      Jeg bare måtte ha den veska også! Den var så søt og billig ;)

Legg igjen en kommentar

