Skip to content

220312

22. mars 2012

Jakke: H&M, Shorts og skjerf: Lindex, T-skjorte: Cubus

Så deilig å ta frem litt mer fargerike klær nå som det er vår! :)

Februar var en kald og litt kjedelig måned. Det var ikke så mye som skjedde, og jeg begynte å få ganske hjemlengsel. Men så kom mars! I mars har det blitt betraktelig varmere, og det har skjedd ting hver dag hele måneden! All hjemlengsel har forsvunnet! Det har gjort at tida har flydd av sted, og jeg innså i dag at mars snart er over!  Jeg er plutselig bare dager fra å være halvveis i oppholdet mitt, og om under en uke kommer familien på besøk! Gleder meg sånn til besøk <3

Jeg har lekt meg litt med dagens bilder på denne siden her!

8 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    22. mars 2012 3:30 pm

    Hallo snuppa mi!! Lekkert antrekk,- for en farge til deg!!! Skjønner at våren kommer for fullt hos deg!! Og du/det ser vårlig og freshed ut!!! Må stikke i dusjen nå! Skal på besøk!! Ha en super resten av kvelden og så snakkes vi imorgen!!! Megaklemmer fra tante :):):):):):):)

    • 23. mars 2012 2:26 am

      Takk for det, tante! Jeg er veldig glad i den fargen :) Ja, i går var det faktisk vær til å gå i shorts, så det er tydelig at våren er på vei!

      Håper du hadde en fin dag, og at du sover godt nå! Vi snakkes senere :) Mange gode klemmer :)

  2. Heidi permalink
    22. mars 2012 4:38 pm

    Flotte bilder Janne <3 Ja nå er det bare få dager igjen til besøket ditt kommer. Det skal nok bli koselig tenker jeg. :-) Og halvveis i oppholdet. Skjønner godt at hjemlengselen kan komme innimellom, men om ikke lenge kan du starte med nedtellingen for fullt til hjemoverturen. Og med et aldri så lite avbrekk i det vante når mamma, pappa og Emilie kommer, kan være med på å korte ned litt av tiden. Da er det bare å vente på at Thomas skal komme for å hente deg med hjem :-))) Hørte at du hadde snakka med mommo og best. Da fikk du jo høre at jeg har fått jobb i Tønsberg. Hos oss er det sommertemperaturer om dagen. Idag har jeg vært på tur til Ringshaugstranda sammen med Marianne Haug og Anne Chatrine. Vi hadde med noe godt i sekken, og fikk nytt solstrålene med solfaktor 15 :-D Håper bare at været holder seg fint i påsken også. Masse koser fra tante. Jeg er med på nedtellingen. Masse gla i deg.

    • 23. mars 2012 2:28 am

      Hei tante! Tusen takk :) Jeg tror kanskje jeg uttrykte meg litt dårlig da (retta det opp). Jeg mener ikke at jeg vil at oppholdet skal være over. Det var bare en periode hvor det skjedde veldig lite, at jeg begynte å lengte hjem. Jeg har det supert hver eneste dag, og jeg vil at tida skal gå saaakte. Hehe. Når det er sagt så savner jeg alle dere der hjemme veldig mye, og det skal bli så godt å få folka nedover <3 Og ikke minst gleder meg jeg til Thomas kommer!

      Gratulerer så mye med ny jobb! Veldig glad for at det har ordnet seg for deg. Gleder meg til å besøke deg til sommeren!

      Hørtes ut som du hade en flott dag på Ringshaugsstranda! Så deilig med skikkelig påskevær! Håper vi kan ta en tur sammen til sommeren! :)

      Mange gode klemmer. Glad i deg :)

  3. 23. mars 2012 10:28 am

    så herlige farger og kul redigering – love it. Du er alltid så fin og fresh, elsker stilen din girl!:) Skjønner at du gleder deg til besøk, det blir nok skikkelig kos!!!

    • 23. mars 2012 3:35 pm

      Åh, tusen takk, søta! Det var koselig sagt! :D

      Ja, gleder meg veldig til besøk. Har masse gøy planlagt :D

  4. Inger permalink
    24. mars 2012 10:50 am

    Slenger meg med i koret her…..nydelige farvel til deg, og bilde1 var kjempebra. Moro å leke seg med kamera!

    • 24. mars 2012 11:14 am

      Tusen takk! Den jakken er fra perioden hvor jeg hadde dilla på korall for noen år tilbake, men jeg liker den fortsatt veldig godt!
      Veldig morsomt å leke seg litt med forskjellig redigering :)

Legg igjen en kommentar

