Skip to content

Søndag på akvarium :)

25. mars 2012

I dag har vært en lang, men morsom, dag! Jeg dro hjemmefra klokka ni for å møte en venninne, og så dro vi sammen til akvariumet her i Nagoya. Vi var der hele dagen, og fikk med oss alt det som var verdt å se. Forskjellige fisker, pingviner, skilpadder og delfinshow!  Det er mange mange år siden sist jeg var på akvarium, så jeg koste meg veldig!

Lilla fisk <3

Måtte jo bare ta et «antrekksbilde» sammen med denne pingvinen. Passet veldig bra i dag ;)

Kvelden på ble avsluttet med middag og karaoke sammen venner. Vi hadde det kjempegøy, så jeg var ikke hjemme før elleve på kvelden. Nå må jeg virkelig komme meg i seng! Det er bare to dager til jeg reiser til Tokyo for å ta i mot familien min, og jeg har så mye jeg skulle gjort før det :P

Håper dere har hatt en like fin helg som meg!

4 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    25. mars 2012 5:41 pm

    Åh,- så morsomt det ser ut! Fisker i alle regnbuens farger, delfiner og mye spennende å se på! Den byen du bor i, har virkelig mye å by på, ser det ut til!! Ikke et kjedelig minutt ! Flott å se at du virkelig koser deg!!! Kanskje vi rekker å få snakket sammen i morgen? Nå sover du nok godt og vi ønsker deg en fortsatt god natts søvn, du må jo ha masse krefter for å fordøye alle disse flotte opplevelsene! Godt å se! Fortsett med det! Soveklemmer til deg fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):):)

    • 27. mars 2012 8:50 am

      Ja, det var veldig spennende! Byen er jo kjempestor, så det er ikke mulig å kjede seg. Da er du god :P

      Takk for praten i går! Vi snakkes når jeg kommer hjem fra ferie med familien. Mange gode klemmer :)

  2. Inger permalink
    26. mars 2012 9:38 am

    Flotte bilder, og du selv stråler.
    Det antrekket var veldig bra! Og den jakken er det nok ingen som kan angre på i ettertid.

    Da du postet bildet av den vesken tidligere, tenkte jeg….tjaaa. Så feil en kan ta, den «stjal» jo nesten hele bildet. Helt perfekt til antrekket.

    • 27. mars 2012 8:52 am

      Tusen takk for det, Inger! :)
      Den jakken er mye brukt altså. Passer till alt ;)
      Godt jeg fikk overbevist deg om at veska var et bra kjøp da! Har faktisk brukt den hver dag siden.. passer til nesten alt jeg har ;)

      Ha en flott uke! :)

Legg igjen en kommentar

