Skip to content

~ Giveaway fra Japan ~

27. mars 2012

Jeg synes det er så fint å kunne dele hvordan jeg har det her i Japan, og  jeg setter utrolig pris på alle som tar en tur innom bloggen min. Spesielt setter jeg pris på alle de koselige kommentarene som jeg får hver eneste dag! Det er veldig hyggelig, nå man er så langt hjemmefra <3 Jeg har derfor funnet frem litt småting som jeg har kjøpt mens jeg har vært her i Japan, og som jeg kunne tenke meg å gi bort til noen av dere. Bare legg igjen en liten kommentar (ikke glem å skriv mailadressen din), så velger jeg ut to stykker, som jeg sender en pakke til, i løpet av uken! :D

Dette er et forhåndsinnstilt innlegg, for jeg sitter allerede på nattbuss til Tokyo. Har reist innover for å ta i mot familien min, som kommer i morgen tidlig. Endelig! Gleder meg sånn! Vi har masse morsomt planlagt, og dere skal såklart få følge med her på bloggen. Vi blogges fra Tokyo :D

9 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    27. mars 2012 5:49 pm

    Da sover du nok nå , og har jeg forstått det riktig, sover du bra på reise….)

    Tenker du har hatt sommerfugler i magen de siste dagene. Gleder meg nok med alle andre å følge deg m familien rundt om. Dog burde du vel kanskje bruke mere tid til dem, enn alle oss som besøker bloggen din. Vi sitter jo bare trauste på berget, mens vi kunne reist til Japan vi og….. Hadde kanskje blitt litt mye folk for deg å ta deg av….)))

    And, give aways, lovlig it….så legger meg på listen din jeg, og mailen har du!

    Klem klem

  2. Inger permalink
    27. mars 2012 5:53 pm

    Åhhhh, grrrrr…..Paden lager sine egne ord, og som vanlig leser jeg ikke korrektur, supergrrr!

  3. Sylvi Næss permalink
    27. mars 2012 6:18 pm

    Hallo snuppa vår!! Ja nå sover du nok godt på veien til Tokyo! Meldte såvidt med dine kjære når de var i Køben! De gleder seg selvsagt helt vilt alle 3! Vi følger med dere og regner med en super duper tid fremover! Kos dere masse sammen! Skal hilse fra Marit i Bugården og resten av familien!! Jeg legger meg gjerne på listen jeg også,- og mailadr. har du også! Hils så mye til dine /våre kjære og kos dere masse sammen!!Veldig spennende å følge deg! Men nå må du tenke på deg selv og at du skal kose deg skikkelig! Blogg når du kommer tilbake til Nagoya! Gode varme klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):)

  4. Berit Gaarder permalink
    27. mars 2012 6:30 pm

    Spennende med pakke fra Japan… Kos deg med familien på besøk.. Er spennende å reise når man har noen langt borte å besøke..
    Mailadressen og snilepostadressen min har familien iallefall…

  5. Tone permalink
    27. mars 2012 7:00 pm

    Sender du bare til venner og kjente, eller tilfeldige som titter innom også? :o) Hadde vært gøy for ei som ikke kommer seg til Japan selv med det første, hihi. Er blitt en fast leser og koooser meg med å lese innleggene du poster med så fine bilder og opplevelser! Blir spennende å lese videre når dere er i Tokyo da. Kos deg/dere masse! :D

    • 28. mars 2012 9:10 am

      Nei, alle som titter innom kan få være med. Eller så ville det jo vært ganske urettferdig :)

      Veldig hyggelig å høre at du leser bloggen min! Det setter jeg så pris på :)

  6. 28. mars 2012 8:18 am

    Kul Idé! Kanskje jeg skal gjøre det samme? Tror jeg stjeler denne ideen når det nærmer seg hjemreise :D God tur til Tokyo redhead! Våren nærmer seg med stormskritt og det lukter blomster av luften i Fukuoka. Snart er det mai og snart er det fukuoka tur på Janne! <3 <3 <3 ^o^

  7. 28. mars 2012 10:44 am

    Jeg mååå jo melde meg på jeg også, kan ikke la sjansen til å få en pakke i posten gå ifra meg, haha ..! <3 Masse god tur og kos deg masse i Tokyoooo! :D

  8. Katrine permalink
    29. mars 2012 9:39 am

    Janne! Jeg ønsker meg sterkt en japanhilsen!
    Mitt største ønske er å reise til Japan, og når jeg en gang får planlagt turen skal jeg spørre deg etter tips!

    Katrine :)
    (k.g.n@mail.com)

Legg igjen en kommentar

