Skip to content

Familiebesøk <3

28. mars 2012

I dag har jeg fått besøk av disse fine folkene, og her kommer en liten oppsummering fra vår første dag sammen i Tokyo :)

Så godt å se dem igjen <3

 Vi har alle vært ganske slitne etter reising (jeg fra den kjipe nattbussen, og de fra en lang flyreise), så vi har hatt en rolig dag! Mens vi ventet på å kunne sjekke inn på hotellet, tok vi oss en liten gåtur i området vi bor i. Bydelen heter Asakusa, og vi fant fort ut at dette er en spennende bydel. Noe av det første vi fikk øye på er ett nytt tårn som bygges her i Tokyo (er ferdig i mai), som er på 634 meter (Det har vært mye om det tårnet på tv, så det var gøy å faktisk få sett det.)!

Turistene på tur ;)

Etter å ha slappet av på hotellet noen timer tok vi turen ut for å finne middag. Bare noen gater bortenfor hotellet fant vi et område med små koselige handlegater, restauranter, barer og et stort tempel Vi spiste ramen til middag, før vi tok turen for å se på tempelet, og titte i noen av de søte små butikkene!

Jeg pyntet meg litt til første kvelden ute med familien :D
Skjørt: H&M, Jakke: Ichi, resten fra Japan

Det har vært en kjempefin dag, men nå er jeg ganske så sliten. Skal legge meg i senga å begynne på en norsk bok som de har tatt med til meg hjemmefra. Jeg liker å slappe av med en god bok på kveldene, og nå er det noen måneder siden sist!

20 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    28. mars 2012 5:08 pm

    Tusen takk for en kjempehyggelig blogg!!! Såååå godt å se at familien er kommet vel fram!! Ser ut til at dere alle koser dere veldig! Ramen hørtes godt ut da!! Men hva er det?? Gerd er her på besøk, så jeg hilser så mye fra henne også!! Mange gode klemmer til dere alle og så må turistene ha en fortsatt KJEMPEGOD ferie!!!! Kos deg med boka,- og ja,- helt enig,- ingenting er som ei god norsk bok og krølle seg sammen med på kvelden (vel,- nesten ingenting!). Kos dere masse alle sammen og vi sender mange klemmer fra tante Sylvi, onkel Allan og tante Gerd!!!!

    • 31. mars 2012 6:10 pm

      Ja, det var så godt å få dem nedover nå altså! Ramen er nudler! Lages i en suppe sammen med grønnsaker, kjøtt/sjømat. Veldig godt!

      Vi skal nok fortsette å kose oss veldig! Det er noe spennende som skjer hver dag :D
      Håper dere får en superfin påske der hjemme. Hils alle sammen <3 Mange gode klemmer!

  2. Vibeke permalink
    28. mars 2012 7:33 pm

    Så gøy med besøk! Godt å se at gjengen er vel fremme! Hils og kos dere masse <3

    • 31. mars 2012 6:10 pm

      Ja, det var så godt å se dem <3

      Håper dere får en fin påske. Mange gode klemmer :)

  3. Tone permalink
    28. mars 2012 7:52 pm

    Så stilig du var ^^,

  4. 28. mars 2012 8:09 pm

    Det var godt å se at familien var kommet vel frem. Jeg ønsker dere alle en riktig god påske og fine dager sammen. Hils fra meg. Klem fra Hilde

    • 31. mars 2012 6:11 pm

      Tusen takk for det, Hilde! Håper dere også får en kjempefin påske. Klem :)

  5. Heidi permalink
    28. mars 2012 8:31 pm

    Det var godt å se at gjengen har kommet vel frem til Tokyo :-)) nå må dere kose dere masse. Gla i dere alle sammen vettu. Klemmer fra tante.

    • 31. mars 2012 6:12 pm

      Takk tante! Vi koser oss så masse! :)) Ha en kjempefin påske du også! Glad i deg og! Stor klem :)

  6. Inger permalink
    28. mars 2012 9:52 pm

    Så herlige bilder, glede fra begge sider kan en tydelig se. Håper dere alle får en god natts søvn.
    Ganske unikt og tenke på at nå har du dine nærmeste rundt deg ( utenom kjæresten da….( i Japan. Hvem ville tenkt det et par år tilbake. Herreje, nyt den tiden de er med deg Janne. Om ikke alt annet du har opplever, så vil dette bli en tid dere vil dele dere imellom over lang tid framover.

    kos og klem til dere alle, og takk for at du tar deg tid til oss her hjemme på bloggen med så storfint besøk.

    Klem Inger

    • 31. mars 2012 6:14 pm

      Det har du rett i, Inger. Det er rart at vi plutselig alle er sammen i Japan :)) Vi har det veldig veldig fint, og vi har bare opplevd Tokyo så langt!

      Og det er klart jeg må dele dette med dere. Det er jo nå det skjer masse spennende ;D

      Ha en flott påske, Inger! God helg!
      Stor klem :)

  7. Katrine permalink
    29. mars 2012 9:35 am

    Så koselig med besøk! Kjempegøy å følge bloggen din, skulle ønske jeg var der og!

    • 31. mars 2012 6:14 pm

      Tusen takk, Katrine! Håper du også får den en tur til Japan en gang. Tror virkelig du hadde stortrivdes her :))

  8. Jan Tore permalink
    29. mars 2012 12:16 pm

    I alle år har vi syntes at det er arti’ når alle de små japanerne med sine små flotte ryggsekker og heftige kameraer tråler gatelangs her til lands… hehe den gjengen du har fått inn i landet nå Janne ligger ikke mye tilbake ;-)

    God påske og hils Odd-a-san, Astrid-yata-san og Umu-li-us-a-san fra onkiiiil!

    • 31. mars 2012 6:15 pm

      Haha. Det har du rett i! Vi er skikkelige turister på tur ;)

      Masse god påske til dere to også! Hils tante! :)

  9. 29. mars 2012 4:54 pm

    Å, så godt for deg med besøk – kan tenke meg det var eit herlig gjensyn!!! Fin familie du har <3 og du då, elsker antrekket, du ser så gjennomført og flott ut -alltid-. Elsker antrekket, nydelig skjørt!! ;)

    Sv: Å, takk fine du!!
    Formen er litt bedre, men det er meir som å ta eit steg fram og to tilbake heile tida.. var litt bedre før i dag, men besvimte og slo meg istad og så er det tilbake til å være dårlig. Ah well, thats life :P

    • 31. mars 2012 6:17 pm

      Ja, så utrolig godt å se dem igjen altså. Vil at de bare skal være her frem til jeg skal hjem jeg nå ;)
      Og tusen takk! Det var fint sagt. Det skjørtet er faktisk et par år gammelt, men jeg elsker det fortsatt :)

      Uff, kjedelig å høre at du besvimte! Håper du kom deg fort igjen, uten alt for mye skader :/
      God påske! :D

  10. 29. mars 2012 10:56 pm

    Flotte bilder og innlegg Janne ! Kos deg med familien , og hils så mye ifra meg ,,,, Stor klem ifra meg ,,,,

    • 31. mars 2012 6:17 pm

      Tusen takk, tante! Vi koser oss som bare det :))
      Skal hilse så mye tilbake herifra! Mange klemmer :))

Legg igjen en kommentar

