Skip to content

Torsdag i Tokyo!

29. mars 2012

I dag har vi besøkt to ganske kjente bydeler her i Tokyo! Først Akihabara «Electronics Town», og så Harajuku (som jeg skrev om her). Dagen kan i grunn oppsummeres i ett ord: S H O P P I N G :D

To fornøyde piker med mange handleposer :)

Dette handlet jeg meg i dag:

Shorts, hatt og øredobber fra Forever21, og sko fra Sweetie

4 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    29. mars 2012 7:38 pm

    Dette tror jeg er mitt i blinken for dere begge!! Lekkert alt sammen!! Ser ut som om det kan være veldig lett å kooooose seg med shopping! Blir kanskje litt mer av det, eller……? Kos dere masse videre, både janne og familien!!! Skal hilse fra farmor og bestefar så mye! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):)

    • 31. mars 2012 6:19 pm

      Hehe, klart det var midt i blinken! En handlegate full av butikker, og i enden en butikk med 5 etasjer! ;D Er ganske farlig rett og slett ;)

      Hils tilbake til alle der hjemme. Stooor klem :D

  2. Inger permalink
    29. mars 2012 8:26 pm

    Så flotte dere to var da, ser dere koser dere riktig!

    Håper virkelig kjæresten din kommer med så og si tom koffert, gutter er jo greie slik….klarer seg som oftest med håndbagasje.

    Hva er ønskene til mor og far under besøket, er litt spent på hva de gjerne vil oppleve? En har jo gjerne sine ønsker når en er ute på tur…..fortell, fortell når de er reist hjem hva som var det optimale. Foruten å se deg igjen da….)

    Kos dere riktig alle sammen.

    • 31. mars 2012 6:20 pm

      Hihi, ja. Jeg tror jeg kommer til å slite når jeg skal hjem, men jeg vil ikke bekymre meg for det nå. Det er jo så mye fint å kjøpe!

      Hm, de har vel ikke hatt så mange konkrete ønsker. Tror de bare har lyst til å oppleve en del av det jeg har fortalt om, og ikke minst å få smake på all den gode maten :))

      Klem!

Legg igjen en kommentar

