Skip to content

I Nagoya!

1. april 2012

I dag har vi brukt dagen på å komme oss fra Tokyo til Nagoya.  Det er en busstur på ca 7 timer, så vi har ikke rukket så mye annet. Nå skal vi ha et par dager her, slik at jeg får vist frem byen jeg bor i. Gleder meg til det :D

Ventet i sola på busstasjonen i Tokyo:)

Hadde på meg mine nye favorittbukser! De er så gode å ha på seg at jeg har flyttet inn :P

Bussen hadde utrolig fine seter, som man kunne ta nesten helt ned til en seng. I tillegg kunne man gjemme seg under disse kalesjene! Så passe smart ut, men man fikk iallefall enkelt sove :P

Ha en flott søndag alle sammen! Nå er det sent i Japan, så vi må få oss litt søvn. Må være klare for nok en spennende dag :D

4 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    1. april 2012 8:12 pm

    Så flotte dere er!!! Buksene dine ser herlig ut å gå i!! Og anbefal pappa og innføre de kjekke busssetene m/skjerm til Norge! Hadde sikkert blitt klaff !! He,he…håper dere får nok en super dag imorgen! Selv skal vi også snart gå å legge oss,- ble ganske sent på hytta! Men, var kjempekoselig !! Dere sover forhåpentligvis godt nå.- så fortsett å sove på deres grønne ører!! Får du tid til nok et innlegg imorgen,- så må jeg innrømme at jeg virkelig gleder meg til det!!! Hils alle våre kjære og kos dere masse i Nagoya!!!! Masse klemmer og gode tanker til dere alle fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):)

    • 12. april 2012 2:56 am

      Hehe, ja! De fine bussene vil jeg virkelig ta med meg hjem ;))

      Vi skypes snart, tante! Vi har masse å ta igjen etter disse to ukene! Store klemmer :)

  2. Inger permalink
    2. april 2012 11:25 am

    Håper dere alle får noen hyggelige dager sammen i Nagoya.
    Geniale seter på den bussen.
    Ser og av bildene at været er i bedring hos dere, hyggelig.

    Riktig god påske Janne til deg og familien.

    På bloggen : siste dag i Tokyo, mente jeg skikkene….)) ikke skillene, litt fort i svingene gitt…)

    • 12. april 2012 2:57 am

      Vi hadde dessverre noen skikkelig kalde dager da vi reiste forrige uke, men nå er varmen virkelig kommet! Værmeldingen fremover er fra 15-16 grader og oppover! Skal bli godt og varmt etterhvert, tenker jeg :P

      Håper du hadde en fantastisk flott påske du også, Inger!

      God klem :)

Legg igjen en kommentar

