Skip to content

Copycat!

2. april 2012

Skjorte og bukse: G.U, sko: Akanoren, Ring: Forever21

Dette antrekket så jeg på en reklame på tv! Reklamen fungerte åpenbart, for jeg synes antrekket var så kult at jeg bare måtte dra å kjøpe både skjorte og bukse. Greide i alle fall ikke å la være når buksa bare kostet 70 kroner og skjorta kosta 100 kroner! :) I dag gikk vi forbi denne butikken, og da måtte jeg bare ta med meg familien dit. Ikke overraskende kom vi ut med handleposer fulle av billige klær hele gjengen!

Jeg kjøpte meg den hvite skjorta i korallrødt også! Senere fant jeg disse skoene, til bare 200 kroner! Måtte bli mine :D

8 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    2. april 2012 6:20 pm

    Kjempelekker du er Janne!! Lurt å benytte sjansen mens du kan! Det kan bli verre å gå bananas i butikkene her! Likte godt både blusen og buksa! Skjønner at dere skal videre imorgen og vil ønske dere alle en riktig god tur!! Kos dere masse sammen!! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan:):):):):):):)

    • 12. april 2012 5:11 am

      Takk, tante! Jeg greier jo alltid å finne noe fint hjemme også, men det er mye gøyere å handle her, siden det er mye vi ikke har hjemme. Får heller roe meg litt når jeg kommer hjem :))

  2. 2. april 2012 7:44 pm

    Åh, det var jo dritfint (bekalger uttrykket;) – heile antrekket var bare heilt nydelig. Love it!! Du er så FIN <3

  3. Tone permalink
    3. april 2012 6:21 am

    Snasent! Visste ikke at man kunne få så mye fint for så få kroner i Japan. *Enda en grunn til å reise dit*

    • 3. april 2012 6:13 pm

      Visste ikke detfør jeg kom jeg heller, men det er helt fantastisk bra shopping her! Litt for bra både for lommebok og koffert :P

  4. Inger permalink
    4. april 2012 10:06 am

    Nydlig antrekk, og den buksen ser superbehagelig ut.

    • 12. april 2012 5:12 am

      Takk, Inger! Jeg har nesten bodd i den buksa siden jeg kjøpte den :P

Legg igjen en kommentar

