Skip to content

Alone again :/

11. april 2012

Nå har familien min reist hjem, og jeg er tilbake i Nagoya. Vi har hatt to fantastiske uker sammen, og jeg savner dem veldig allerede! Alle dagene har vært fulle av spennende inntrykk fra morgen til kveld, og det har vært så fint å kunne dele mine opplevelser av Japan med dem. Akkurat nå føles det veldig lenge til vi sees igjen, men det er jo ikke det! 2,5 måned kommer til å fly av sted. Jeg har fortsatt mye spennende  å se frem til, og før jeg vet ordet av det så er jeg hjemme i Norge igjen ;)

Det er fryktelig spennende med utenlandske jenter, og søsteren min og jeg ble bokstavelig talt overfalt av en ungdomskoleklasse da vi var for å se på sakurablomstringen her om dagen! ;D

6 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    11. april 2012 4:59 pm

    Hei jannemor! Ja, det ser nå ut til at hele gjengen har det moro her!! Du skal se at tiden vil fly, og at du vil oppleve ennå mer nytt,-proposjonalt med at tiden går!! Pyttsann,- to og en halv mnd er ingenting for deg!! Gleder meg til å treffe familien og virkelig få høre alt de har å fortelle,-da kommer jeg til å bli misunnelig da!! He, he!!
    Regner med at du ligger å sover nå,- og du får bare sove godt!!!
    Mange gode klemmer fra tante Sylvi :):):):):):):)

    • 12. april 2012 3:08 pm

      Jaa, ikke sant! Tida kommer til å fly avsted med masse spennende ting hele tida. Det blir ikke noe problem. Var ikke noe særlig å se dem reise bare, men nå går det bra. Gjelder å bare komme seg tilbake til hverdagen her! :)

      Du får sikkert høre om alt vi har gjort fra dem. :))
      Stor klem :)

  2. Astrid M Næss permalink
    11. april 2012 9:22 pm

    Ja nå var 2 spennende uker over,det var utrolig bra, og vi har opplevd så mange fine ting sammen:)) Morsomt med den gjengen skolejenter som gikk forbi oss,di var så happy når di så dere,det var nok dagens høydepunkt:))) Klem klem<3

    • 12. april 2012 3:09 pm

      Ja, enig! De to ukene gikk altfor fort, men de var fantastiske! Jeg tror ikke vi kunne putta mer inn i dem enn det vi gjorde. Det var virkelig tett program fra morgen til kveld! :)

      Hehe, de var så søte de jentene. Blir fortsatt flau når jeg tenker på hvordan de reagerte når de så oss :P
      Klem <3

  3. Inger permalink
    11. april 2012 10:03 pm

    Tiden vil fly den Janne, og vips er du hjemme igjen.
    Omringet av søte Japanere så moro ut for begge parter. Og selvfølgelig ble dere det, se den forskjellen i looken, herlig bilde var det!

    • 12. april 2012 3:10 pm

      Ja, det er sant det, Inger! Gjelder å bruke tiden godt, jeg kommer tidsnok til å være tilbake i Norge!

      Hehe, ja.. De behandlet oss som kjendiser.. De hylte, skreik og ble heelt fra seg når jeg spurte om vi kunne ta bilde sammen! Så søte da. Morsom opplelvese ;)

Legg igjen en kommentar

