Skip to content

Solskinnsdag! <3

12. april 2012

Flere uker senere enn det som er vanlig, er endelig varmen kommet hit! I dag har det vært nærmere 20 grader og sol, og jeg kunne jeg ta i bruk et av de fine skjørtene som jeg har kjøpt meg! Typisk at varmen skulle komme dagen etter at familien reiste hjem da, for vi har hatt det ganske kaldt på vår reise. Dessverre får man ikke gjort noe med det da..Det er rart hvor mye litt solskinn har å si for humøret i grunn. I går var det pøsregn hele dagen, og jeg var sliten og lei meg etter at familien hadde reist. I dag derimot, er humøret på topp igjen etter en kjempefin dag ute i sola. Jeg fikk til og med gjort litt feltarbeid mens jeg solte meg, og så på sakurablomstene. Da kan man ikke klage <3

Skjørt: Kjøpt her i Japan, T-skjorte: Cubus, Jakke: Gina Tricot, Ring og hatt; Forever21, Sko; H&M

Værmeldingen sier at det skal fortsette å være varmt, så det er bare å finne frem solkrem, shorts og t-skjorte, og nyte tiden fremover. En ting er nemlig sikkert; hvis dette er den første varme dagen blir det godt og varmt her etterhvert :P

14 kommentarer leave one →
  1. siwlie permalink
    12. april 2012 4:57 pm

    Høres deilig ut med 20 grader og sol. Og skjørtet var kjempefint, særllig med jakken.

    • 13. april 2012 10:21 am

      Ja, det er veldig deilig at det endelig er blitt temperaturer til å gå med sommerklær. Og tusen takk :)

  2. Nora permalink
    12. april 2012 4:57 pm

    Janne, jeg sier det en gang til, jeg elsker å lese bloggen din! må seriøst begynne å skrive blogg selv igjen!
    Jeg lurte på hvordan får du tatt bildene dine? Og i riktig høyde og alt!
    Glaaaad i deg!

    Nora

    • 13. april 2012 10:22 am

      Hei søta! Tusen takk for det :) Jeg synes også du skal begynne å blogge, slik at jeg kan følge deg! Savner deg vettu!
      Jeg pleier bare å putte kamera opp et sted hvor det er i riktig høyde. På speilreflekskameraet mitt har jeg fjernkontroll, så bruker ofte den. Hvis ikke jeg får hjelp til å ta bildene da. Sånn som med disse bildene :)

      Glad i deg og! <3

  3. Heidi permalink
    12. april 2012 7:58 pm

    Hei på deg Janne <3 Alt kler den smukke <3 Helt stilig antrekk, som vanlig. Det er godt og høre at dagen din har vært fin. Overgangen det er fra å ha besøk av mamma, pappa og Emilie til at du blir værende alene igjen, kan jo bli som en sår avskjedstid. Men som du sier, så blir det lettere når sola skinner. Og tiden til du kommer hjem blir kortere og kortere. Det er ikke lenge før Thomas kommer på besøk og vips så er dere hjemme igjen. Gleder meg masse. Glad i deg vettu. Fortsett og nyt soldagene. Take care.

    • 13. april 2012 10:23 am

      Hei tante! Tusen takk <3
      Ja, det har vært litt av en overgang, men heldigvis kom en sånn bra dag akkurat når jeg trengte det som mest :) Vet jo at jeg veldig snart er hjemme hos dere igjen! Har masse å glede meg til før den tid. Blant annet en tur til venninnen min, og besøk av Thomas.

      Håper alt står bra til med deg! Tenker på deg, og gleder meg til vi sees til sommeren. Glad i deg også! Store klemmer :)

  4. Inger permalink
    12. april 2012 9:13 pm

    Rart hva litt sol og varme gjør med oss mennesker…og godt er det.
    Vi som følger deg har nok alle sett det skjørtet på henger tidligere, men fytte hvor fint det var på. Og skoene var perfekte til et byantrekk. Hvordan du klarer gå i den høyden er jo en annen sak….))
    Kos deg masssse i varmegrader.

    • 13. april 2012 10:25 am

      Ja, ikke sant! Kunne ikke vært mer takknemlig for en sånn fin dag! Man blir rett og slett ett nytt menneske!

      Tusen takk! :) Jeg må vel innrømme at skoene var mest for bildene sin skyld akkurat da. Jeg går som regel i høye hæler, men har et par converse i veska til lange gåturer. Noe annet er bare for vondt :P

      Ha en flott fredag, Inger!

  5. Sylvi Næss permalink
    12. april 2012 11:45 pm

    Hei igjen Jannemor!! Ja, det skjørtet har vi sett på en henger før,- kjempelekkert på deg.! Likeså med skoene som jeg ikke har sett før,- men, de var rålekre!!Ergelig at jeg ikke orker å gå i sånne sko no mer asså¨!! Men, alt har en tid…. Så flott at varmen har kommet,- det gjør godt! Den kommer vel hit igjen også,- en vakker dag! Siste bildet av deg var skikkelig rampete! Jenta i farta, som går på med krum hals,- og som bobler av glede!!
    Virkelig jenta som jeg kjenner! Skal hilse fra onkel Allan og vi sender deg begge mange gode klemmer og ønsker om nye eventyr i morgen!!!! Sov fortsatt godt i din seng! Tanker og klemmer sendes deg fra tante Sylvi :):):):):):):):):):)

    • 13. april 2012 10:27 am

      Takk, tante! Skoene er et par år gamle fra H&M, og er noe mamma og de tok med til meg når de kom. Jeg hadde ikke med meg noen lyse sommersko nemlig, og det er jo dumt å kjøpe nye når man har noen fine fra før :)

      Hehe, kjenner du en rampete Janne altså? Det kan jeg ikke skjønne ;)
      Håper dere også får fint vær snart igjen! Jeg frøys fælt når dere hadde en liten smakebit på sommeren hjemme ,og nå ser det ut til at vi har bytta igjen :P

      Hils masse til onkel! Mange store klemmer til dere begge to :)

  6. 13. april 2012 12:15 pm

    Åå, det skjørtet var bare heilt nydelig – i LOVE it. Du ser smashing ut, og skoa var kjempe fine :) Du er så søt, og du kler deg så fint heile tida! Ønsker deg ei herlig helg!

    • 13. april 2012 2:07 pm

      Tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar, søta! Det setter jeg pris på!
      Håper du også får en herlig helg :)

  7. 14. april 2012 9:34 am

    Åh kjære vakre Janne, jeg husker jeg var litt skeptisk da du kjøpte det skjørtet. Men damn girl, det ble jo dødsfett! Her har det blitt sol og, svenskene mine har kommet og vi er ute og koser vårs til langt på natt, og jeg fikk grovbrød og ost :D Nå gleder jeg meg til du kommer og <3<3<3

    • 14. april 2012 10:38 am

      Åh, kjære søte J, jeg må bare le litt, for det var akkurat det jeg tenkte når du kjøpte den buksa. Men jeg ble jo overbevist i det sekundet du tok den på :P

      Kos deg med sol og besøk fra svensker! Og ikke minst osten og grovbrødet. Det er jeg litt misunnelig på! ;)

      Sees om ikke lenge <3 <3

Legg igjen en kommentar

