Skip to content

Rocks and Stairs part II

16. april 2012

Alt er kjøpt her i Japan!

17 kommentarer leave one →
  1. 16. april 2012 5:07 pm

    Jeg pleier ikke å kommentere, men: wow ;D

  2. Sylvi Næss permalink
    16. april 2012 9:08 pm

    Hallo snuppa!! Jeg sier som Thomas,- WOW! Lekkert!!
    Farmor, tante Gerd og jeg har vært hos Maria og Amund og lille Emil (som har blitt så stor!!) idag,- og vi koste oss masse! Fikk herlig blåbærpai og en nydelig kyllinggryte! Mmmm….
    Ser ut til at du har bedre vær nå for tida!! Håper det! Her har det vært sol, regn, haggel idag! Først våknet vi til DET snøværet!!! Men nå er alt borte og det ser ut til å bli bedre!!! Kos deg masse videre!! Store klemmer til deg fra tante Sylvi :):):):):):):)<3<3

    • 19. april 2012 2:51 am

      Takk, tante!

      Åh, blåbærpai og kyllinggryte hørtes godt ut! SKulle gjerne vært med dere å besøkt Maria, Amund og Emil! Hørtes koselig ut :)

      Her er været blitt helt topp, og hver dag er som en norsk sommer. Kjedelig å høre at dere har fått så mye dårligere vær hjemme. Håper våren kommer for fullt snart :)

      Store klemmer <3

  3. Heidi permalink
    16. april 2012 9:19 pm

    Fantastisk flott jente asså :-D Tante Heidi sier også wow. Alt kler den smukke. Masse gla i deg vennen.

  4. Inger permalink
    16. april 2012 10:36 pm

    Fytte….dritt cool outfit. Også topper alt seg da du snur deg, og vi får se en blomstret ryggsekk.
    Er du klar over effekten her, jeg bare måpnet! Såå sammensatt Janne. Good work girl!!!

    • 19. april 2012 2:52 am

      Åh, tusen takk, Inger! Det var egentlig bare noe jeg slang på meg, så jeg blir jo helt overveldet av alle de koselige kommentarene! :D

  5. Inger permalink
    16. april 2012 10:40 pm

    Sorry, forgot the birds…..søte. Veldig bra hele oppsettet her…..herreje..

  6. 17. april 2012 4:37 am

    Altså. Hallo! Perfection! You model you <3 Elsk på alt på en gang! Kommer å stjæler hele garderoben din en dag, jeg sverger … ;)

    • 19. april 2012 2:52 am

      Awh, det er var koselig sagt, søta!
      Hihi, hvis det betyr at du kommer en tur til Japan for å besøke meg, så skal du få lov til det altså :P

      • 19. april 2012 6:37 am

        Weee! *Begynne å surfe billetter til Japan* …… :D Fnis. I wish <3

      • 19. april 2012 1:30 pm

        Ååh, jeg også! Det hadde vært fantastisk <3

  7. Astrid M Næss permalink
    17. april 2012 3:59 pm

    Sier wow jeg også:)) Flotte jenta mi<3

  8. 21. april 2012 4:03 pm

    Aaaw, så søt den ringen med fuglene var! Og resten av deg da så klart. ;) Klæm fra Køben!

Legg igjen en kommentar

