Skip to content

Syk :/

19. april 2012

De siste par dagene har jeg ikke vært noe særlig i form. Det er bare en forkjølelse, men jeg har allikevel vært ganske sliten de siste dagene. Det har blitt mye soving og tvserier. Utrolig frustrerende, for jeg har i grunn ikke tid til det! Jeg hadde masse skolearbeid som jeg hadde lyst til  få unnagjort denne uken, men som jeg ennå ikke har kommet i gang med. I tillegg har det vært godt over 20 grader og sol de siste dagene, og da er det så kjipt å ligge inne. Etter to lange dager inne måtte jeg bare komme meg en tur ut, så i dag  jeg kjøpte meg en god lunsj, som jeg spiste ute i sola. Deilig! :)

Dagens lunsjantrekk. Usminket og tett i nesa .. ;) 

Det blir ikke akkurat så mye spennende å skrive hjem om av å være syk og slapp..Satser på at jeg blir bra i løpet av et par dager, og kan komme meg ut å oppleve noe spennende! Har iallefall litt morsomme planer for helgen, som jeg gleder meg til :)

12 kommentarer leave one →
  1. Vibeke permalink
    19. april 2012 2:17 pm

    Huffameien, ikke noe gøy.. God bedring! Det ser helt nydelig ut å kunne gå så lettkledd! Håper du blir fort frisk så du får kost deg ute i sola om ikke så lenge :) Klemmer

    • 20. april 2012 4:33 pm

      Tusen takk! Er jo ikke så syk, men det er ganske kjedelig. Har blitt noen lange innedager denne uka :P
      Det er veldig deilig at det endelig er blitt så varmt! Nyter det så godt jeg kan :)

      God helg :)

  2. Astrid M Næss permalink
    19. april 2012 3:48 pm

    Huff da:( Ønsker deg god bedring<3 Klem:)

  3. Sylvi Næss permalink
    19. april 2012 4:06 pm

    Heisann snuppa mi! Det var kjedelig,- spesiellt nå som du hadde/har så mye å gjøre! Og,- i tillegg 20 grader varme,- da blir livet fort urettferdig!! Vi får håpe og regne med at det går fort over!!<3 Ønsker deg god bedring!! Venter på Mette,- vi skal ut og kose oss! Kanskje vi kan snakkes en av de nærmeste dagene!? (den toppen var lekker!) Store klemmer fra tante Sylvi:):):):):

    • 20. april 2012 4:34 pm

      Ja, sånn er det! Heldigvis er det bare en liten forkjølelse, så jeg burde være frisk igjen straks :)

      Tusen takk!
      Ha en flott helg :)
      Store klemmer <3

  4. Heidi permalink
    19. april 2012 7:41 pm

    Uff da Janne :( Det er da ikke noe godt å være syk. Ønsker deg riktig god bedring. Masse gla i deg.

  5. 19. april 2012 9:24 pm

    God bedring !! kjedelig å være syk. Men det går nok snart over heldigvis ,,,, Stor klem ifra meg ,,,

  6. 20. april 2012 2:30 pm

    Så kjedelig, stakkars. Masse god bedring fina – håper du kommer deg raskt!! :)
    Fin er du sjuk eller frisk, kjempesøt topp!

    • 20. april 2012 4:35 pm

      Awh, tusen takk søta!

      Det går nok snart over, siden det bare er en liten forkjølelse :)
      Ha en flott helg! :D

Legg igjen en kommentar

