Skip to content

Boring continues ..

20. april 2012

Jeg må bare beklage til alle dere som ikke er interessert i mote, men som leser bloggen min kun for å følge min hverdag her i Japan! Denne uken har virkelig vært så kjedelig, og jeg poster derfor bilder av nok et antrekk, som jeg hadde på meg da jeg var i Tokyo for et par uker siden. Hold ut med meg, det skjer snart mer spennende ting enn at jeg ligger på rommet og ser på tvserier :P

Ønsker dere  i alle fall en superflott helg! :D

8 kommentarer leave one →
  1. Sylvi Næss permalink
    20. april 2012 5:45 pm

    Wow,- ingenting å beklage! Tøfft antrekk,- nydelig farge til deg! Veldig vår lissom!Ønsker deg også en flottanes helg!
    Vi snakkas!! Klem fra tante:):):):):)<3

    • 21. april 2012 2:37 pm

      Takk, tante! :)) Jeg skal ikke gni det for mye inn, men det er veldig deilig å kunne ta frem vårklærne :)

      Håper dere også har en kjempefin helg!
      Stor klem :))

  2. Anonym permalink
    20. april 2012 7:21 pm

    Blir aldri lei av å se på alle de fantastisk flotte antrekkene dine!!!:-) Ønsker deg også en super helg!Stor klem fra Kristin B-)

    • 21. april 2012 2:37 pm

      Åh, tusen takk! Det var veldig hyggelig sagt! :)))

      Ha en fin helg! Stor klem :)

  3. Tone permalink
    21. april 2012 12:12 am

    Pen! :D Liker at du poster mote også, jeg. Liker stilen din, og lov meg du aldri farger håret i en annen farge, fordi du kler den virkelig! Eller hvis du har lyst, så er det jo greit, men det er bare så fint slik det er ^^

    • 21. april 2012 2:39 pm

      Åh, tusen takk! :)

      Jeg kan love deg her og nå og at jeg aldri skal farge håret mitt igjen! Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg bleka håret mitt! Du kan bare tenke meg hvor grusomt det var :P Jeg har i alle fall lært meg å sette pris på den fargen jeg har da, så noe positivt kom det jo ut av det :P
      Uansett, takk for en fin kommentar! <3

  4. 22. april 2012 11:24 am

    så fin skjorta!

Legg igjen en kommentar

