Skip to content

Spagettidessert!

21. april 2012

Dagens lunsj (som egentlig var en dessert) bestod av spagetti med smak av grønn te, toppet med krem og søtt bønnefyll!

Neste gang kanskje jeg velger melonspagetti, jordbærspagetti, eller kanskje bananspagetti..
Rart, men faktisk veldig godt!

«Only in Japan», eller hva tror dere?  :P

12 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    21. april 2012 3:39 pm

    He he,ja den så rar ut,det er nok Only in Japan ja,men smakte på så mye godt at jeg tviler ikke på at denne var god også,nam nam:)) <3 Klem<3

    • 23. april 2012 2:43 pm

      Hehe, ja. Tror nok du hadde likt denne også. Den hadde flere av ingrediensene i den supergode tradisjonelle desserten vi spiste i Tokyo. Namnam! :)
      Stor klem <3

  2. Heidi permalink
    21. april 2012 4:06 pm

    :-)) Ja den var ny Janne. En kunne vel ikke tenke seg at spagetti med søt krem kunne være noe. Jordbær spagetti m bær og vaniljekrem. Nam nam :-))) sender over spagetti klemmer med en duft av liljekonvall.

    • 23. april 2012 2:44 pm

      Ja, vi var alle ganske skeptiske da vi dro dit. Vi kunne ikke tenke oss at det var godt. Men det så spennende ut og smakte veldig godt. Om enn litt vel søtt ;)

      Hehe, spagetti med duft av liljekonvall. Kan nok tenke det er godt det også ;)
      God klem tilbake :)

  3. 22. april 2012 4:29 am

    <3 skal helle groenn te pulver i alt jeg lager naar jeg kommer hjem jeg :D

    • 23. april 2012 2:45 pm

      Haha. Lett! <3
      Du hadde så digga denne desserten!

      Jeg skal putte sakurasukker og sakurasalt i alt jeg skal lage. Vi kommer til å ha med mye spennende mat til lesesalen ;D

  4. 22. april 2012 11:50 am

    Oi, det var spesielt, såg veldig flott og fargerikt ut – men så merkelig kombinasjon med spagetti og krem!! hihi.. kos deg masse. Ønsker deg ein herlig søndag!!

    • 23. april 2012 2:46 pm

      Hehe, jepp! Spagetti og krem var første gang for meg iallefall. Må nesten tilbake for å prøve flere av disse rettene. Kan tenke meg melonspagetti også kan være ganske godt. Hihi.

      Håper du hadde en flott helg, og at du også får en fin uke :)

  5. Tone permalink
    22. april 2012 5:35 pm

    Spaghetti som dessert høres gaanske spesielt ut, ja, men hadde uten tvil prøvd det også, hvis jeg først hadde muligheten! ;) Only in Japan ja, hehe :D

    • 23. april 2012 2:47 pm

      Ikke sant! Man kan ikke la være å prøve noe sånt ;) Dessuten har jeg jo veldig god erfaring med å prøve nye ting her i Japan. Det er jo alltid godt! Ble ikke skuffa denne gangen heller gitt ;)

  6. Inger permalink
    22. april 2012 6:39 pm

    Spennende, Japanerne er sannelig kreative. Skulle likt å smake dette søte bønnefyllet.
    Ta med noe hjem….?….kanskje….

    • 23. april 2012 2:48 pm

      Ja, det er helt utrolig hvordan de greier å få til en slik kombinasjon god :)

      Det søte bønnefyllet heter Anko, og etter hva jeg skjønner kan du lett få tak i det i Asia-butikker i Norge! Ta deg en tur innom og se. Sikker på at du liker det altså! Det er liksom ikke for søtt. Bare veldig veldig godt! Anbefaler deg at du prøver det sammen med brød elns da. Smaker ikke like godt alene :)

Legg igjen en kommentar

