Skip to content

Sun is up!

24. april 2012

Waa! Trenger jeg å si noe mer enn det?! Været har vært helt fantastisk i dag, og jeg bestemte meg ganske tidlig for at skolearbeid bare måtte vente til kvelden, og sola gikk ned. Slikt vær MÅ man bare benytte seg av!

Her er litt bilder fra i dag:

Man blir i så godt humør av så fint vær! <3

14 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    24. april 2012 4:40 pm

    Det skinner av deg,jenta mi!! Tror nok det er best å la det meste ligge i sånt vær, ja!! Lekkert alt sammen, både jenta, klær og smykker!! Sorry, men jeg gjentar meg selv ofte!
    Kos deg mens du kan,- faktisk har solen strålt her idag også!! Men, gradene….de er helt annerledes……! Håper du får en flott onsdag også,- uansett vær!! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):):

    • 25. april 2012 12:48 pm

      Tusen takk for nok en koselig kommentar fra deg, tante <3

      Godt å høre dere også hadde sol da, selv om gradene ikke var det samme! Det viktigste er nå iallefall at sola er oppe og at man blir i så godt humør av det! :)

      Gode klemmer :)

  2. Astrid M Næss permalink
    24. april 2012 4:46 pm

    Å det var flotte bilder,<3 Deilig å være ute i så fint vær<3

    • 25. april 2012 12:49 pm

      Tusen takk! <3

      Ja, jeg må bare være ute i så fint vær jeg! Nå er jeg jo ganske heldig som kan styre dagene mine selv også da :)

  3. Tone permalink
    24. april 2012 5:44 pm

    Så herlig. Er sol her og, men litt beskjeden temperatur, så kjole er ikke helt aktuelt enda. Nyt det! =D

    • 25. april 2012 12:49 pm

      I did! Så mye at jeg faktisk ble litt solbrent. Heheh :)

      Deilig med sol uansett da! Satser på at det snart blir litt varmere i Norge også!

  4. Inger permalink
    24. april 2012 9:10 pm

    Du stråler omkapp med fargene i naturen, slik skal det være…..kjempeflott! Antrekket sendte oss her på berget en duft av sommer, 1000 takk….

    • 25. april 2012 12:50 pm

      Tusen takk for det, Inger! Det var hyggelig sagt :)

      Håper på deiligere temperaturer for dere også snart!

  5. Anonym permalink
    24. april 2012 11:27 pm

    Jeg synes du er spennende å følge, enten det er mat eller mote eller ut i naturen :-) Åpner bloggen din i pauser på jobben, og deler den gjerne med mine kollegaer. Må jo vise deg frem! Kos deg i den japanske sommern :-)) Er det badestrand der?

    • 25. april 2012 12:52 pm

      Takk! Det er veldig hyggelig å høre! Og så koselig at du leser bloggen min og viser den frem! *smiler* :D

      Det er kanskje ikke badestrender man hører så mye om fra Japan, men det finnes flotte hvite sandstrender ikke så langt utenfor Nagoya. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg Thomas dit til sommeren! Gleder meg til det :)

      Ha en fin onsdag!

  6. 25. april 2012 12:57 am

    Heeerlig!! :D

  7. 25. april 2012 1:43 pm

    Å, så herlig! Det ser så mildt og fint ut der, og så nydelig du var i den fine sommerkjolen <3
    Du har altid så fine detaljer også i tilbehør, sminke og alt sammen. Nyt finværet :)

    • 25. april 2012 4:02 pm

      Åh, tusen takk! Det er en av de tingene jeg føler jeg er dårligst til, så det var hyggelig sagt! :)

      Jeg forsøker å nyte været nå ja, for dette er bare begynnelsen på en sommer som kommer til å bli både sykt varm og klam. Alle sier det er forferdelig, så jeg får jo bare glede meg til det :P

Legg igjen en kommentar

