Skip to content

Japanese Cherry Blossom!

25. april 2012

I dag har jeg lyst til å dele noen flere bilder med dere fra sakurablomstringen som var i begynnelsen av april. Det er en magisk, men veldig kort dessverre. Da jeg dro tilbake noen dager senere, var allerede blomstene i ferd med å falle fra trærne. Jeg benyttet sjansen til å ta flere hundre bilder da, og det er fint å kunne se tilbake på nå. Spesielt siden jeg kunne dele disse dagene med familien min. Vi hadde to fantastiske dager, med varmt og fint vær, under disse fantastiske trærne! :)

Det blir nok ikke siste gangen dere får se bilder av sakura her på bloggen ;) <3

10 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    25. april 2012 4:36 pm

    Noe så vidunderlig vakkert!!!! Jeg sier bare mer,mer….,flott om det ikke er siste gangen,- for dette er noe man ikke kan se seg mett på!! En fantastisk ramme rundt familiebesøket!!
    Kos deg og nyt hver eneste dag!! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):)

  2. Astrid M Næss permalink
    25. april 2012 5:15 pm

    Ja det var helt fantastisk opplevelse,masse gode minner fra dagene hos deg,lengter tilbake:)) Klem<3

    • 29. april 2012 1:16 am

      Ja, enig! Vi har så mange fine minner! Skulle ønske dere var her fortsatt. Stor klm <3

  3. Tone permalink
    25. april 2012 5:43 pm

    Det er så nydelig altså. Men var det mest hvite eller rosa blomster, syns du? Har bare sett hvite kirsebærblomster her i Norge, og hadde inntrykk av at det kanskje var mest rosa i Japan. Uansett, fantastiske bilder! =)

    • 29. april 2012 1:17 am

      Det er litt forskjellig! I Tokyo så vi mest rosa, men her i Nagoya og områdene rundt har det vært mest hvite. De er fine alle sammen, men jeg tror jeg liker de hvite best :)

  4. Inger permalink
    25. april 2012 9:37 pm

    Fantastiske bilder, takk. Veldig spesielt.

  5. 27. april 2012 11:37 am

    Ååå, så vakkert det er – tenkt å ha hatt eit slikt tre i hagen <3 <3
    Kjempefine bilder, og eg elsker den blå, prikkete toppen din – du er nydelig i den!!

    • 29. april 2012 1:18 am

      Ja, jeg vet! Har såå lyst på et sånt tre i hagen selv :))

      Tusen takk! Liker den toppen veldig godt også. Spesielt til å være noe jeg slang med meg fra salg :)

Legg igjen en kommentar

