Skip to content

270412

27. april 2012

I dag har jeg endelig fått gjort ferdig en rapport som har hengt over meg de siste to ukene (Ja, det er derfor bloggen har måttet lide, og stort sett bestått av fyllmateriale. Jeg har sittet mest på rommet :/). Det var veldig deilig å få den unnagjort, og jeg var ikke sein med å komme meg ut for å nyte det fine været etterpå! Jeg syklet til et sted jeg kunne nyte en rolig stund og en kaffe i sola, før jeg unnet meg en tur til favorittbutikken min. Kjøpte noen tidlige bursdagsgaver til meg selv! I morgen har jeg nemlig bursdag, så hadde en fin unnskyldning for å kunne shoppe i dag :P

Dagens sommerlige antrekk :)

Kjøpte med meg to nye shortser og 3 nye belter i sommerlige farger!

Ønsker jeg dere alle en fantastisk flott helg! :)

8 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    27. april 2012 6:50 pm

    Så masse fint du har kjøpt:)) Flotte bilder i deilig sommervær:)) Ha en kjempefin bursdag<3
    Gratulere masse med dagen:)) Glad i deg<3 Klem

  2. Inger permalink
    27. april 2012 7:07 pm

    Så utrolig godt vær dere har fått, en blir jo i kjempehumør bare av solen!
    De beltene var veldig fine, og belter får en ikkkke nok av….))
    Ønsker deg en god start på fødselsdagen, måtte den bli etter ditt ønske…..så godt det lar seg gjøre langt fra sine kjære.

    Bursdagsklem fra Inger

    • 29. april 2012 1:20 am

      Ja, nå er det virkelig blitt sommer her! Kjempedeilig, og det gjør virkelig underverker for humøret og energinivået! :D

      Tusen takk, Inger! Jeg ble heldigvis tatt godt vare på :)

      Klem!

  3. sylvi næss permalink
    27. april 2012 11:07 pm

    Så lekkert alt dette også var,-,ja, noe må man unne seg på sin egen bursdag!! Dagen er vel der når du leser disse linjene,… så jeg sier Gratulerer med dagen! Og hipp hurra! Mette og jeg tar en tur til Strømstad på din fødselsdag,- så da skal vi sende deg mange varme tanker! Har tenkt å shoppe littegrann ihvertfall! Noe må jo jeg også kjøpe til meg selv! Det føles helt naturlig! Har allerede sikta meg inn på noen småsaker! Kos deg masse på dagen din,- og stapp inn på kaker!!! Det har jeg gjort idag!!mmmmmm……….., men fra uka av, er det slutt på søtsakene for en stund!!! Masse gla i deg og både onkel og jeg sender deg masse bursdagsklemmer:):):):):):):):):)

    • 29. april 2012 1:21 am

      Ja, man må unne seg noe til bursdagen! Det synes jeg også :)

      Håper du og Mette hadde en flitt tur til Strømstad! Du fant deg vel kanskje noen bursdagsgaver til deg selv du også? ;)

      Kos deg masse med kaker! :)
      Glad i dere også! Store klemmer :))

  4. Tone permalink
    28. april 2012 12:11 am

    Gratulerer masse med dagen! :D

Legg igjen en kommentar

