Skip to content

HIPP HURRA..

28. april 2012

…for meg som fyller 28 år i dag! :D

Dagen startet med jordbær og gaver, og nå er vi på vei ut for å besøke en japansk hage. Senere skal vi spise middag ute. Selv om det er rart å være så langt borte fra familie og venner, så er jeg sikker på at dagen blir veldig fin likevel. Takk for alle hilsner, kort og gaver så langt <3

10 kommentarer leave one →
  1. Tone permalink
    28. april 2012 6:52 am

    Blir du 28?! Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Gratulerer så masse (igjen)! På tide å sove litt på denne kanten nå. Helg altså :P

    • 29. april 2012 1:36 pm

      Åh, takk! Det varmer en gammel dames hjerte vettu! Haha! :)

      Tusen takk!
      Deilig å sitte oppe i helgene når man kan da :)

  2. Heidi permalink
    28. april 2012 9:14 am

    Hurra, hurra, hurra !!!!! Gratulerer med 28 års dagen Janne. Håper du har fått kost deg masse. Det ser jo ut som programmet for dagen var klart :-D Ikke så værst og starte dagen med jordbær og pakke. Sender deg noen varme klemmer, så blir det en pakke på deg når du kommer hjem. Gla i deg vennen.

    • 29. april 2012 5:54 pm

      Tusen takk, tante! Jeg hadde det veldig fint på bursdagen min, som du sikkert har sett!

      Glad i deg også! Gleder meg til vi sees til sommeren :)

  3. 28. april 2012 10:35 am

    Gratulerer med dagen =)

  4. Inger permalink
    28. april 2012 6:36 pm

    Gratulerer en masse til deg i dag Janne.

    Klem Inger

  5. Glenn! permalink
    28. april 2012 11:27 pm

    GRATULRER MED DAGEN! (Som var) :D stoor klem fra brodern!

  6. sylvi næss permalink
    29. april 2012 12:45 pm

    Hei vennen,- Gratulerte deg på mail, men gjøre det igjen: GRATULERER MED DAGEN! (som var igår) Mette og jeg gratulerte deg til hverandre og tenkte masse på deg og alt det gode du kom til å kose deg med ! Jeg kjøpte bursdagsgave til meg selv! Nemlig ett koffertsett på 3 kofferter! De har aventert de en stund på ferja,- og nå hadde jeg fått nok penger til bursdagen til og kjøpe de. Og gjett hva?: Jeg fikk også 10 % på tilbudsprisen!! NÅ kan jeg bare begynne å reise. Den største er megastor og den minste, tror jeg, at du får ha med deg inn i kabin!! Kos deg masse idag,- nemlig søndag 29. april,- også en stor dag for næssane!! Store klemmer fra tante Sylvi:):):):):):):):)

Legg igjen en kommentar

