Skip to content

H&M Open!

29. april 2012

H&M er noe vi tar for gitt i Norge. I Japan finnes det bare noen få butikker, og i Nagoya åpnet den første for bare en uke siden. I samme gate som Chanel og Louis Vitton, såklart ;) Åpningsdagen overnattet folk utenfor butikken, og det var ca 2500 som stod i kø, så jeg lot derfor være å dra dit da. Jeg har ikke planer om å handle så mye på H&M, for det kan jeg jo gjøre hjemme, men jeg måtte bare ta en tur for å se i dag. Jeg valgte ikke den beste dagen å dra dit på, for det var søndag OG det er ferieuke her, så det var STAPPFULLT. Jeg har aldri sett en så full butikk før! Det var kaos, og det var nesten umulig å få sett på noen ting :P

Jeg rasket med meg noen klær som jeg hadde lyst til å prøve..

.. og etterpå stod jeg 20 minutter i kø for å betale for denne shortsen ;)

Fornøyd med kjøpet ;)

Jeg skal dra tilbake en dag til neste uke, når det er mindre folk, slik at jeg faktisk kan få sett ordentlig på klærne :)

2 kommentarer leave one →
  1. 1. mai 2012 3:33 pm

    haha, kult.. tenk at folk overnatta ute for å komme inn først.. spaced!! Men h&m er digg då, elsker den kleskjede, så billig og masse fint! Shortsen var kjempesøt :)

    • 2. mai 2012 5:28 am

      Haha, jeg veit?! Ganske drøyt! Men ja, jeg liker H&M veldig godt jeg også. Har jo ikke vært på en på fire måneder, og det var veldig fint å kunne besøke en igjen. De har såå mye fint, og alt er jo farlig billig :P

Legg igjen en kommentar

