Skip to content

Uken som var!

2. mai 2012

Mens jeg er her i Japan har jeg hverken tilgang på smartelefonen min eller internett tilgjengelig hele tiden. Derfor har jeg ikke mulighet til å mobilblogge, eller å skaffe meg instagram som har blitt så populært i det siste. Har tenkt flere ganger at det er veldig synd, for det er mange små ting jeg kunne tenke meg å dele på bloggen, men som ikke trenger et helt blogginnlegg i seg selv. Etter å ha sett at flere bloggere pleier å oppsummere bilder de har postet på instagram hver uke, tenkte jeg at det var en god idè for meg også. Til tross for at jeg ikke har instagram, så kan jeg jo dele de små tingene i en ukentlig oppsummering likevel.

Her kommer derfor et knippe bilder fra min uke. Altså fra onsdag 25. april og til i dag!
(Klikk på bildet for større versjon)

1. Bursdagsgaver med sakuramotiv <3 2. Trofast følgesvenn på trening 3. Ris med omelett til middag 4. En av ukens deilige frokoster 5. Bursdagsbarn i solen 6. God kaffe! 7. Har skikkelig dilla på fargerike negler for tiden 8. Ikke akkurat runwaydreamz shorts, men et lite DIY-prosjekt jeg har hatt på kveldene denne uken 9. Studier på Starbucks 10. Løvetann er et sikkert vårtegn også i Japan 11. Selv om sakurablomstringen er over, finnes det mange andre flotte trær som blomstrer nå. 12. Hambagu til middag (smaker som kjøttkake ;))

5 kommentarer leave one →
  1. gøran permalink
    2. mai 2012 6:37 pm

    veldig bra bilder, julie.

  2. sylvi næss permalink
    2. mai 2012 7:53 pm

    Det var lurt! Å sette sammen bildene på den måten, gav et veldig godt inntrykk!! Liker godt måten å lakke neglene på,- med forskjellige farger!Nydelig det treet også,- åsså løvetann a gitt! Det var nok litt rart å se,- altså i Nagoya!! Ellers skinner solen her ennå,- men fra imorgen av, så går gradene….nedover! Adam var jo ikke lenge i paradis…. Men vi har hatt det topp de dagene det har vart!! Kos deg masse videre jenta mi! Stor klem fra tante Sylvi :):):):):)

    • 3. mai 2012 8:02 am

      Takk for det, tante!

      Ja, den løvetannen ble jeg litt overrasket over, men det var veldig fint. Føltes nesten som at jeg var hjemme :))

      Håper værmeldinga sier feil, og at dere fortsatt får noen varme dager hjemme! Mange gode klemmer :)

  3. Inger permalink
    2. mai 2012 9:30 pm

    Herlig, tusen takk Janne!

Legg igjen en kommentar

