Skip to content

Sommerpasteller!

19. mai 2012

Topp og vest; H&M, Shorts; random butikk Japan

10 kommentarer leave one →
  1. 19. mai 2012 1:19 pm

    Nydelig du er, elsk på vesten!!

    • 21. mai 2012 8:26 am

      Takk! :) Vesten var faktisk noe jeg bare slang med meg, men som jeg har brukt masse! :)

  2. Astrid M Næss permalink
    19. mai 2012 1:47 pm

    Å det var flotte bilder<3

  3. sylvi næss permalink
    19. mai 2012 2:22 pm

    Så fine bilder Janne! Helt deg,- vakker og delikat! Si meg,- du er fremdeles hos Julie, eller…..? Nå venter jeg på at Mette skal innom på en kopp kaffe! Kjempekoselig! Ha en super resten av lørdagen og søndag!! Stoooor klem til deg :):):):):)

    • 21. mai 2012 8:26 am

      Tusen takk, tante! :) Dette var bilder som ble tatt hos venninnen min ja. Siden det var så lang busstur, så måtte jeg jo være noen dager! Håper du hadde en flott helg også! God klem :)

  4. Nora permalink
    19. mai 2012 5:38 pm

    Du var skikkelig fin Janne!
    Den vesten var skikkelig kul, ja!

  5. 20. mai 2012 3:30 pm

    jättesnyggt!

Legg igjen en kommentar

