Skip to content

Good times in Fukuoka

20. mai 2012

Etter fire kjempefine dager sammen med venninnen min J, er jeg nå tilbake i Nagoya. Tida gikk fort, men vi rakk å gjøre mye gøy sammen på den korte tiden. Her er litt flere bilder fra dagene våre sammen:
(klikk på bildet for større versjon)

1. Første dagen kjøpte vi med oss ferdig lunsjbokser med ris, fisk og grønnsaker, og spiste ute i parken 2. Et utvalg av mine kalorifrie favoritter her i Japan. Aquarius Zero, kalorifri gelè, og kalorifri kaffe latte 3. Koser meg med lunsj i parken 4.Vi laget norsk lunsj til venner to ganger og fikk bakt en god del. To havrebrød og en eplekake 5. Fredagen var det varmt og fint vær, og vi satte ute i sola på en søt fransk cafè med  6. I går besøkte vi et tempel og i restauranten der kjøpte vi mochibolle m/anko. Mine to favoritter i søtsak! ;D 7. På fredag kveld spiste vi i en av disse søte, små bodene langs elven 8. Der spiste deilig ramen.. 9. ..og nydelig skjell 10. Det ble mange timer på cafè med kaffe og skravling 11. Nydelige blomster utenfor den franske cafèen 12. Der fikk vi faktisk en nydelig bløtekake m/glaserte jordbær, sjokolade og denne nydelige rosen. Heldige <3

2 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    20. mai 2012 5:16 pm

    Hei snuppa mi!! Uff, skrev en kommentar,- og mistet hele siden,- men prøver på ny med godt mot!! Flott sammensatt samling,- skal si dere har kost dere veldig! Nydelig dokumentert!! Din blogg og min mail har krysset hverandre,- så jeg så ikke denne før jeg hadde sendt mailen min!!….innviklet??…Neida, men nå vet jeg at du er tilbake i Nagoya!! Kos deg masse imorgen mandag! Og så regner jeg med at det snart er leggetid,- så sov søtt jenta mi! Gode klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):)::):)

    • 21. mai 2012 8:24 am

      Tusen takk, tante! :) Hehe, ja. Nå er jeg tilbake i Nagoya. Men bare for 2 uker til! :) Gode klemmer til dere :))

Legg igjen en kommentar

