Skip to content

Meiji Mura!

27. mai 2012

I dag har jeg besøkt Meiji Mura sammen med vertsfamilien min. Meiji Mura er «an open-air museum for preserving and exhibiting Japanese architecture of the Meiji period (1868-1912)». Det var en utrolig flott park, med en nydelig innsjø, og mange spennende bygninger! Vi besøkte blant annet gamle kirker, sykehus, skoler, banker, riksmannshus. Tiden var veldig influert av Vesten og alle husene var en blanding av japansk og europeisk stil. Dagen har vært kjempevarm, og det var deilig å bare spasere i denne store parken! Jeg var veldig glad for å komme meg en tur ut av den store byen og få opplevd litt natur! :D

Nyter utsikten over park og innsjø fra et gammelt vakttårn!

Waaa! Grønn åpen plass med utsikt til innsjø. Lykke!

Gammelt kabuki-teater!

Jeg hadde på en ny shorts fra H&M og en ny topp fra Forever21

Håper dere får en flott søndag hjemme i Norge! Nå skal jeg sove litt, og så ta fatt på den siste uka i Nagoya! :/

4 kommentarer leave one →
  1. 27. mai 2012 6:27 pm

    Virkelig fint outfit, jeg elsker din t-shirt og dine blonde shorts :-)

    http://www.sofiescloset.dk

  2. 28. mai 2012 10:33 pm

    Det såg kjempefint ut der, så masse spennende du får oppleve og se!!!
    Digger toppen, lekre farger og mønster – kjempefint antrekk!

    Sv: Tusen takk for så fine ord <3

    • 30. mai 2012 2:42 pm

      Ja, jeg kommer nok til å bruke litt tid på å fordøye alt jeg har opplevd. Har fått så mange gode minner å se tilbake til :)

      Tusen takk! Var litt usikker på den toppen, for den var litt dyr til topp å være, men jeg er glad jeg tok den med meg. Har brukt den masse :D

Legg igjen en kommentar

