Skip to content

It’s coming to an end!

29. mai 2012

Det er bare to dager til jeg skal flytte fra Nagoya! Etter å ha bodd her i 4,5 måned er det ganske trist.. Denne uken inneholder stort sett bare pakking (jeg har samlet meg opp så mye ting!!), og avskjedsmiddager. Ikke noe gøy noen av delene i grunn! Jeg har virkelig fått meg mange gode venner mens jeg har vært her, og alle er så snille.  I tillegg til å bli påspandert både lunsjer og middager har jeg også blitt overøst med gaver de siste dagene! Jeg er så heldig <3

To venninner spanderte en utrolig god middag på meg, og gav meg etterpå denne søte gaven. En klut med sakuramotiv, en nydelig boks med godterier og en fin notatblokk

En annen venninne hadde fått med seg at jeg liker Hello Kitty, og kjøpt alle disse søte tingene til meg

Av vertsfamilien min fikk jeg denne nydelige viften og supersøte klokken. Alt med sakuramotiv, selvsagt ;)

For ikke å snakke om den gigantiske esken jeg fikk av dem, fikk full av all favorittmaten min! Den skal sendes til Norge i morgen :D I tillegg vil de ta meg med ut å spise de to siste dagene jeg skal bo hos dem. I morgen skal vi spise min favorittmat nr. 2, og på torsdag skal vi spise min favorittmat nr 1. Nevnte jeg at jeg er heldig??!

Kan dere gjette hva slags restauranter de skal ta meg med til? ;)

6 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    29. mai 2012 5:20 pm

    Litt trist og litt rart å reise fra di,søte mennesker:)) Å så mange korslige gaver du har fott:))
    Jeg gjetter på okonomijaki og rullebånd sushi? men nå er jeg spent…he he:)) Kos deg di siste dager og hils så mye fra meg.Klem<3

    • 30. mai 2012 2:42 pm

      Ja, alle er så søte. Jeg vil ikke si hadet til noen! :(

      Hehe, vi får se da vettu, men du er nok inne på noe :P

  2. Anonym permalink
    29. mai 2012 9:48 pm

    Okonomiyaki he he

  3. Inger permalink
    29. mai 2012 9:58 pm

    Oi, dette gikk fort Janne, sikkert altfor fort. Likevel har du nok fått venner for livet i Japan, og en reiser jo bare raskere og raskere i dag…..så tiden får vise hvor ofte du skal tilbake….)
    Så herlige disse menneskene er og overrasker med gaver til alle tider, kjempehyggelig!

    Okonomiyaki må det vel bare bli en av dagene, kos deg riktig, og nå står vel kjæresten og snart klar….
    Regner med du oppdaterer litt likevel. Hvilke dato lander du i gamlelandet?

    • 30. mai 2012 2:44 pm

      Ja, det har gått så altfor fort. Det var en periode der i midten jeg tenkte at det var altfor lenge til jeg skulle hjem, men så raste bare tida avgårde og nå vil jeg ikke hjem i det hele tatt. Det er sant som du sier da. Man trenger ikke si hadet, bare «vi sees» . Det kommer mange muligheter til å reise tilbake :)

      Hehe, okonomiyaki blir det vettu.
      Kjæresten kommer om tolv ager, og det er klart det blir blogging likevel. Vi har mange spennende planer for de to ukene vi skal være her.

      Jeg lander i Norge på morgenen den 26. juni :D

Legg igjen en kommentar

