Skip to content

It was a good day!

31. mai 2012

Jeg har hatt en kjempefin dag sammen med vertsfamilien min. Dagen startet som alltid med en deilig frokost, før vertsfaren min og jeg tok vår siste treningsøkt sammen. Etterpå syklet vi alle sammen til en park i nærheten, for å spise lunsj (onigiri <3) og se på alle de nydelige blomstene som blomstrer der nå. På kvelden var det tid for okonomiyaki på favorittrestauranten min. Vi delte først en porsjon med yakisoba (stekte nudler med akkar, kål og saus), før vi spiste hver vår okonomiyaki. Min favoritt er med akkar og egg! Sykt godt i dag også <3

Nå er det en stund til jeg treffer vertsfamilien min igjen. I morgen tidlig kommer venninnen min J, og vi skal reise til en by rett utenfor Nagoya, for å bo hos en annen familie i 10 dager. Etter det kommer kjæresten min på besøk, og da skal vi reise rundt i Japan i to uker. Den siste uken skal vi ha her i Nagoya, og det gleder jeg meg allerede til. Det blir ikke så lett å reise herifra.. <3

8 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    31. mai 2012 4:57 pm

    Så spreke dere har vært i dag da:)) Å så god mat,savner den jeg,Vi må lage det når du kommer hjem:)) Gleder meg.Ha noen fine siste dager og hils til alle kjente fra meg:)) Klem<3

    • 1. juni 2012 3:05 am

      Jaa, ligger ikke på latsiden her ;)

      Vi skal absolutt lage masse av dette når jeg kommer hjem! Gleder meg! Har jo sendt hjem 6 kilo med mat, og har enda mer i kofferten ;))

      Vi sees om ikke så lenge. Klem <3

  2. 31. mai 2012 11:11 pm

    Ohh allt ser så gott ut =)

  3. 1. juni 2012 10:37 am

    Mmm-mm, maten ser kjempegod ut!!! kos deg masse :))

    • 2. juni 2012 4:03 am

      Tusen takk, Regine! Lett å kose seg når folk er så snille, og det er så mye god mat ;))

  4. Inger permalink
    1. juni 2012 9:19 pm

    Takk for herlige bilder, ser du har hatt en fin dag.
    Skjønner og du har en takk for meg følelse, men gud for noen mnd du har hatt, bare det å får leve «innsiden » av Japan er jo ikke alle forundt.
    Og ikke aller minst, takk for at du har tatt deg tiden det har tatt, og dele med oss her hjemme.
    Gleder meg å se vilke sprell du/ dere finner på de neste ukene…..klem!

    • 2. juni 2012 4:05 am

      Takk for det, Inger! Det er veldig flott å få oppleve Japan fra «innsiden». Tror det er veldig annerledes fra det å være turist. Da kan du liksom oppleve det bildet du har av Japan. Når man kommer på innsiden ser man at det er så mye mer, og så annerledes enn det man trodde!

      Veldig glad for at du følger bloggen min. Det er veldig fint for meg også å ha noen å dele alt det jeg opplever med!
      Klem!

Legg igjen en kommentar

