Skip to content

In the japanese garden!

2. juni 2012

Waa. Vi er veldig på landet her vi bor nå, og det er så deilig! Etter å ha bodd 4,5 måned midt i en storby føles det helt nydelig å kjenne på den avslappende følelsen av landet. Vi kan rett og slett ikke dra noen steder den neste uken (bortsett fra matbutikken ;)). Jeg er veldig glad i byer, butikker og slike ting, men jeg er veldig glad i landet også! Det var helt fantastisk å stå opp tidlig, sette seg med en kaffekopp og nyte stillheten ute i den japanske hagen, spise en lett frokost, gjøre yoga og styrketrening, for så å sette seg ute med litt skolearbeid. Det er det resten av uken skal brukes til også, og det kommer til å gjøre meg så godt!

Etter en fantastisk hjemmelaget middag og en joggetur er vi nå klare for å legge oss på hver vår futon, og sove godt noen timer <3

6 kommentarer leave one →
  1. Astrid M Næss permalink
    2. juni 2012 2:05 pm

    Å så deilig det må være,det er jo en deilig og avslappende hage å gjøre skolearbeid i:))
    Kos dere masse og hils fra meg. Korslig snill familie:)) Store klemmer<3

    • 3. juni 2012 10:59 am

      Ja, det er så deilig altså. Jeg var temmelig lei av den store byen og alt støyet som var der. Har hilst fra dere og sagt takk. De er veldig veldig snille og tar like godt vare på oss nå, som tidligere! Stor klem <3

  2. Inger permalink
    3. juni 2012 12:54 pm

    Så herlig dette så ut da, og du gjør deg som alltid godt på bildene!
    Litt artig å se disse, da det så tydelig kommer fram at dette er ikke noe norsk hage akkurat…)

    • 5. juni 2012 7:11 am

      Tusen takk, Inger!

      Ja, jeg tror man tydelig kan se at denne hagen absolutt er japansk. Skal ta litt flere bilder som jeg kan vise frem senere, slik at du får ordentlig inntrykk av hvordan den er :)

  3. sylvi næss permalink
    3. juni 2012 9:53 pm

    Hei janne,- lenge siden nå! Så flott det ser ut der,- og du ser flott og veeeeldig frisk ut!! Ja, det må jo være herlig å nyte stillheten og freden,- etter en hektisk byperiode!! Kos dere masse begge to!! Stooore klemmer fra onkel og tante :):):):):):):):):)

    • 5. juni 2012 7:12 am

      Hei tante! Så koselig at du er tilbake og kommenterer på bloggen min :)

      Det er virkelig deilig å bare være her på landet altså. Lenge siden jeg har vært så avslappet som jeg er nå. Dette gjør oss godt! :)

      Ha en flott uke! Mange gode klemmer :)

Legg igjen en kommentar

