Skip to content

Dagens bilde!

5. juni 2012

Temakisuhi med stekt kamskjell til middag!

Flere matbilder kommer senere i uken! Stay tuned :D

6 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    5. juni 2012 6:02 pm

    Hallo snuppa! Mmmmmmmm……….ser kjempegodt ut! Og tusen takk for at du sender meg så hyggelig mailer! Nå sover du godt,- så når du får denne,- så ønsker jeg deg godmorgen!!:):):):)store klemmer fra tante og onkel:):):):):):):

    • 8. juni 2012 3:34 pm

      Ja, jeg tror du hadde likt det veldig godt altså. Vi må lage sånn deilig sushi hjemme sammen når jeg kommer hjem :)

  2. 5. juni 2012 9:12 pm

    Eg er ikkje gal etter fiskemat akkurat, veit ikkje om eg hadde turt og smake på dette, hehe, ser flott og lekkert ut ihvertfall! kos deg ;)

    • 8. juni 2012 3:35 pm

      Nei, jeg skjønner det da! Det er jo faktisk bare sjømat, så du hadde nok ikke hoppa i taket akkurat ;) Det ser iallefall veldig fargerikt og flott ut med masse fisk og grønnsaker sammen ;)

  3. Inger permalink
    6. juni 2012 9:45 am

    Ikke mye å si her…..enn: Yummi!
    Bare pøs på med matbilder du, da dette ikke er hverdagskost her på berget….

    • 8. juni 2012 3:36 pm

      Tipper du hadde likt det veldig veldig godt, Inger. All den gode sjømaten <3

Legg igjen en kommentar

