Skip to content

Goodbye Ichinomiya!

10. juni 2012

Oss to klokka seks på morgenen i dag når vi hjalp vertsfamilien vår på åkeren!

Jeg og venninnen min har hatt ti fantastiske dager hos en fantastisk vertsfamilie i Ichinomiya, men nå er tiden kommet for å reise videre! Når dette innlegget postes sitter vi allerede på nattbussen til Tokyo. I morgen tidlig kommer nemlig kjæresten min på besøk, og vi skal reise rundt i Japan i to uker, før det er tid for å reise hjem.

Dere kan vel tenke dere hvor mye jeg gleder meg til å møte han på flyplassen i morgen tidlig?! <3
*sommerfugler i magen*

8 kommentarer leave one →
  1. Anonym permalink
    10. juni 2012 6:26 pm

    Vi håper han kommer fram i god behold, og han har nok like mange sommerfugler i magen tenker jeg. Enda en gang ønsker jeg dere noen deilige og opplevelsesrike dager sammen, før nesen vendes hjem til Norge igjen. Bjørn hilser! Stor klem fra Hilde

    • 17. juni 2012 1:23 am

      Ja, nå har det plutselig gått en uke. Vi har hatt det så fint sammen, og i dag våkner vi opp til sol, og planer om å reise til Kyoto! Håper alt står bra til hjemme! :)

  2. Tone permalink
    10. juni 2012 8:26 pm

    Så kos! Gjensynsgleden blir nok stoor, tenker jeg! Ha det fint :o)

  3. Inger permalink
    11. juni 2012 2:49 pm

    Nok et flott bilde, kan tenke meg dere er fornøyde nå begge to, for ikke å snakke om kjærestebesøket!
    Bruk de kommende ukene godt, og kose seg massseee…)
    Også får vi nok til et treff i sommer, har sikkert 100 spørsmål….

    • 17. juni 2012 1:24 am

      Ja, vi hadde så godt av den uken vi hadde på landet. Og så var det jo så fint å endelig få se kjæresten igjen. Nå er det plutselig bare litt over en uke igjen, så er jeg hjemme igjen!!

      Vi får virkelig få til å treffes i sommer ja. Gleder meg :)

  4. sylvi næss permalink
    12. juni 2012 10:37 am

    Håper dere to(thomas og janne) i skrivende stund,- koooooser dere masse!! Regner med det!! Ta vare på alle de flotte dagene som kommer,- bare dere to sammen! Fikk ikke med meg dette innlegget før nå,- så svaret kommer sent……..Masse kos og klem fra tante Sylvi og onkel Allan

Legg igjen en kommentar

