Skip to content

<3

11. juni 2012

Waaa! I dag har jeg fått besøk av kjæresten min!!! <3 Vi har ikke sett hverandre på fem måneder, så det er helt fantastisk å ha han her. Så glad for at jeg kan dele noe av det jeg har opplevd de siste månedene med han. I dag har vi bare tatt det med ro, tittet litt i området rundt hotellet, og bare kost oss. Vi har masse gøy planlagt for de neste dagene, men i dag var det fint å bare være sammen :)

15 kommentarer leave one →
  1. 11. juni 2012 3:56 pm

    Aaaw, kos dere masse!! <3

  2. Lena permalink
    11. juni 2012 3:58 pm

    Så koselig!!

  3. sylvi næss permalink
    11. juni 2012 4:29 pm

    Kos dere masse!!!! Endelig,- det lyser av dere begge!!
    Store klemmer til dere begge fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):):

  4. Astrid M Næss permalink
    11. juni 2012 4:33 pm

    Endelig da:)) Kjempefint bilde av dere:)) kos dere masse<3 Klem

  5. Heidi permalink
    11. juni 2012 8:46 pm

    Masse kos fra tante Heidi også. Det var et flott bilde av dere :) Det er godt å kunne dele noen av opplevelsene med kjæresten, Janne min. Nyt dagene og tiden sammen. Sees snart. Klemmer :)))

    • 17. juni 2012 1:30 am

      Takk, tante! Dette er en perfekt avslutning på turen min. Så fint å få dele alt med Thomas før jeg reiser hjem :) Vi sees snart! Gleder meg sånn :)

  6. Anonym permalink
    11. juni 2012 11:05 pm

    Jeg føyer meg til «koret». Fint å se med egne øyne at Thomas kom vel frem. Ha det hyggelig. Klem fra Hilde

  7. Inger permalink
    12. juni 2012 7:57 am

    Så fine dere er sammen, kos dere!

  8. Randi permalink
    12. juni 2012 10:27 pm

    Så flott kjærestepar:-) Ønsker dere en herlig ferie sammen!
    Klem fra tante Randi

    • 17. juni 2012 1:32 am

      Tusen takk for det! Så hyggelig at du leser bloggen og legger igjen en kommentar :)

Legg igjen en kommentar

