Skip to content

Dagens bilde!

12. juni 2012

Kunne du tenkt deg en vekt som så ut som en som en sjokolade?
Fantastisk for motivasjonen da, eller hva? :P

Noe av det morsomme vi så mens vi gikk i kjøpesentre i Akihabara (Electronics Town) i dag!

4 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    12. juni 2012 6:29 pm

    Skjønner at dere to koser dere nå!! Hadde vel ønsket meg ned på gulvet hver gang jeg skulle veie meg, da!! Eller kommet i tanker om at; åja,- det var sjokolade jeg hadde lyst på…….., godt jeg ble minnet på det!! Kos dere masse videre!!! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan til dere :):):):):):

    • 17. juni 2012 1:33 am

      Jaa, vi koser oss som bare det vi, tante! :)

      Haha, nettopp! Synes det var så morsomt. Man trenger jo ingen påminnelse på at man har lyst på sjokolade vel?? Spesielt ikke når man skal veie seg :P

      Store klemmer til dere begge!!

  2. Inger permalink
    12. juni 2012 9:59 pm

    Er det mulig, vel hvorfor ikke….en gjør mye for å selge ting og tang. Morsom var den ihvertfall, dere har nok mye på «tapeten» nå, 2 uker går fort.
    Håper du føler at dere rekker det som er planlagt.

    • 17. juni 2012 1:34 am

      Ja, det er planer hver dag frem til vi reiser nå! Det er så mye jeg har lyst til at vi skal gjøre, som er en blanding av storby, mer mindre byer og min egen hverdag. Etter ganske mye planlegging tror jeg det går fint.

      Det er verre med maten. Han har mye å spise i disse to ukene stakkars :P Det krever minst like mye planlegging som all sightseeingen ;)

Legg igjen en kommentar

