Skip to content

Tokyo Disneyland!

13. juni 2012

Klare for en morsom dag!

I tekoppene ;)

Japansk pose ;)

Jeg og venninnen min var så heldige at vi fikk billetter til Tokyo Disneyland av en venn, så i dag har vi vært der. Det har vært en kjempemorsom dag, med karuseller, parader, god mat, og alt det som hører med på en slik dag :D

I morgen blir det mer sightseeing i Tokyo, før vi setter oss på nattbuss til Osaka. Vi kommer frem tidlig fredag morgen, og skal bruke helgen på sightseeing i Osaka, Kyoto og Nara. Gleder meg!

4 kommentarer leave one →
  1. Inger permalink
    14. juni 2012 4:31 pm

    Så morsom dag dere må ha hatt, lite som slår Disneyworld når en bare skal hygge seg. Venninnen din, blir hun og der til dere reiser hjem?

    • 17. juni 2012 1:35 am

      Ja, det var veldig morsomt, Inger!

      Venninnen min blir i Tokyo mens vi reiser rundt, og så reiser hun og jeg sammen hjem! :)

  2. sylvi næss permalink
    15. juni 2012 9:38 am

    Hei på dere,- dette ser ut til å være veldig moro!! Vi tenker masse på dere! Ha en fortsatt topp ferie/tur! Store klemmer fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):):)

    • 17. juni 2012 1:36 am

      Jaa, det var helt topp med en dag i Disneyland altså! Tenker på dere også. Gleder meg til vi sees! Klem :)

Legg igjen en kommentar

