Skip to content

Kyoto Outfit

18. juni 2012

Buksedress; H&M Conscious, Hatt; Forever21, Sko; Japan, Smykke: Roma

4 kommentarer leave one →
  1. 18. juni 2012 7:58 pm

    Så fin buksedress! Jeg elsker blonder, det er så sommerlig og fint. :)

    • 20. juni 2012 3:02 am

      Takk! :) Ja, jeg elsker blonder jeg også! Denne buksedressen var jeg faktisk på utkikk etter kjempelenge. Heldigvis fikk jeg tak i den til slutt :)

  2. sylvi næss permalink
    19. juni 2012 4:10 pm

    Lekker buksedress, jenta mi!! Ja, alt sammen er lekkert!! Jenta også!
    Du og Thomas må kose dere videre!! Kos og klem fra tante Sylvi og onkel Allan :):):):):):

Legg igjen en kommentar

