Skip to content

Rundtur i Nagoya!

20. juni 2012

I dag har vi vært litt heldigere med været. Ingen tyfon, bare deilig og varmt vær.  Jeg har derfor vist kjæresten min litt mer av Nagoya. Vi har gått tur i mange mange timer og bare tittet på byen. Skikkelig koselig!

Jeg hadde på meg ny topp med pynt på ryggen

Etter å ha gått tur i mange timer  kjøpte vi oss en bitteliten middag hver. Haha! Vi ble mette i alle fall. Og det til den fine summen 100 kroner! ;D

Nå skal vi få oss litt søvn, slik at vi er klare for nok en dag med sightseeing i morgen. Gjelder å bruke dagene godt, så vi får med oss mest mulig. Bare fem korte dager til hjemreise nå!!!

6 kommentarer leave one →
  1. sylvi næss permalink
    20. juni 2012 6:03 pm

    Så flott at dere hadde en sånn fin spasertur idag! Godt vær,- og en super avslutning på turen,- ser det ut til!!Den «lille» retten, kunne jeg gjerne hjulpet til med! 5 korte dager ja, det gjelder å bruke dem godt! Det er jeg helt sikker på at dere kommer til å gjøre:):):):):) Kos dere masse og vi, tante Sylvi og onkel Allan, sender dere to, masse gode tanker og klemmer!!

    • 23. juni 2012 12:52 am

      Ja, den fineste måten å se ting på er jo å ta beina fatt, så det gjorde vi ;)
      Nå er det bare en kortkort helg til jeg reiser! Vi sees til uka!

      Mange gode klemmer :)

  2. Inger permalink
    20. juni 2012 10:52 pm

    Nice outfit, flotte bilder. Var det kanskje den samme kanalen du har vist tidligere med all blomstringen da…..?
    Fem dager, gosh….har sommerfugler i magen på dine vegner nå. But it all comes to an end, og da er det jo bare for en selv å plukke opp tråden videre i livet…..hva vil en, hvor vil en, og ikke minst når vil en noe.
    Livet er egentlig en herlig reise, bare en tar seg tid og stoppe opp iblandt.
    Og nå har du i seks mnd opplevd en av dine drømmer, de andre kjenner jeg ikke til…..men er helt sikker på at du forfyller flere av de du har i årene som kommer.

    Klem til dere begge

    • 23. juni 2012 12:57 am

      Takk, Inger! :)

      Det er den samme kanalen hvor det var blomstring ja. Det var litt finere der da, men stedet er fortsatt veldig fint, og ikke minst stille og rolig :)

      Fine ord du skriver, som jeg tror du har helt rett i! Det er viktig å huske på det. Selv om denne reisen straks er slutt, så kommer det flere. Det blir hva man gjør det til selv :)

      Klem :)

  3. 20. juni 2012 11:36 pm

    Du er så søt og sommerslig, elsker det skjørtet!!!

Legg igjen en kommentar

